Toon posts:

Sonyericsson P800 een i-mode telefoon??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij dit vertellen?? Heb dit nog nergens bevestigd kunnen vinden en dus vrees ik van niet...

Iemand die het weet??

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
dacht 't wel

hier : http://rapax.com/wap/produkten/sonyericsson/P800/
beweren ze van wel

Verwijderd

Dacht ut niet.

Er komt van i-mode geloof ik nog een toshiba uit en wat NEC telefoontjes. SE ondersteunt alleen gprs.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Al gezocht? Nee dus :Z (sorry als het bot overkomt, maar ik vind dit typisch een voorbeeldje van UTFS, al zal ik dat niet luidkeels roepen ;) )

Kijk bijvoorbeeld eens op de officiele SonyEricsson site (hey, wat een goeie!! *D ):

http://www.sonyericsson.com/P800/

En wat lezen wij daar....
Browsing
The P800 is fully equipped to deal with todays information environment, capable of securely browsing content using:
  • WAP
  • cHTML <<<------------------
  • Backup media
Wherever you want to go, whatever information you want to get, and however you want to get there, the P800 delivers.
:)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 21:55

qless

...vraag maar...

chtml != imode

imode = ihtml toch?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op woensdag 19 juni 2002 10:01 schreef qless het volgende:
chtml != imode

imode = ihtml toch?
zoals eigenlijk al duidelijk was uit de post van ErectionJackson:
chtml == i-mode
ihtml != i-mode

van wat ik heb gelezen kan de Trium Eclipse ook chtml, en dus i-mode, alleen wordt deze blijkbaar niet door KPN icm i-mode aangeboden, dus dan heb je er nog weinig aan, of andere aanbieders moeten met iets dergelijks komen.

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:50

makje

Professioneel prutser

KPN Mobile zal niet elke telefoon die technisch gezien cHTML aankan ook aanraden voor i-mode. Dit omdat deze toestellen nog niet goed-getest zijn. Hetzelfde gebeurd ook voor 'gewone'GPRS toestellen, KPN heeft er maar enkele 'approved' omdat die de testen doorstaan hebben. Met sommige andere toestellen kan ook data verstuurd worden via GPRS, alleen raakt zo'n toestel vaak in de war als er meerder poorten aangesproken worden (bijv de poort naar het WWW, of de poort naar een beveiligd bedrijfsnetwerk(en) en de poort van M-info). Deze toestellen kúnnen dus GPRSen, maar het werkt niet goed en wanneer de gebruiker dan problemen krijgt zodat 't niet meer werkt dan kan KPN Mobile ze ook niet helpen.

9800x3d

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 23:40 schreef makje het volgende:
KPN Mobile zal niet elke telefoon die technisch gezien cHTML aankan ook aanraden voor i-mode. Dit omdat deze toestellen nog niet goed-getest zijn. Hetzelfde gebeurd ook voor 'gewone'GPRS toestellen, KPN heeft er maar enkele 'approved' omdat die de testen doorstaan hebben. Met sommige andere toestellen kan ook data verstuurd worden via GPRS, alleen raakt zo'n toestel vaak in de war als er meerder poorten aangesproken worden (bijv de poort naar het WWW, of de poort naar een beveiligd bedrijfsnetwerk(en) en de poort van M-info). Deze toestellen kúnnen dus GPRSen, maar het werkt niet goed en wanneer de gebruiker dan problemen krijgt zodat 't niet meer werkt dan kan KPN Mobile ze ook niet helpen.
Ha, ja alsof KPN dat goed kan testen. Een tijdje geleden (toen de T68m al uit was) ging ik met een vriend van mij naar de kpn winkel om een gprs abo te halen, en ze zeiden dat ons gprs toestel niet goed uit de test kwam. "Welke toestellen dan wel" vroegen we, en toen bleek dat de enige goeie (volgens hun) 2 overprijste, klote motorola's waren.

Die testers zijn volgens mij een beetje achterlijk, en ik let daar dan dus ook totaal niet op bij de aanschaf van een mobiel.
Pagina: 1