Software update: Java 2 Runtime

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik las net deze Software Update en werd daar helaas toch wel erg verdrietig van:

http://www.tweakers.net/meuktracker/2200

Ik heb mijn opmerkingen en correcties al in dit item zelf geplaatst, dus zal dat hier niet allemaal gaan herhalen.

Waarom dan dit topic? Ik wil graag even opmerken dat het enorm belangrijk is om alleen te praten over zaken waar je verstand van hebt. Als je iets niet weet is dat helemaal niet erg, maar houd er dan gewoon je mond over. Misschien moet dit gezien dit item toch iets beter benadrukt worden in het hele redactie-systeem.

Het leveren van nieuws (bijvoorbeeld via de front-page) of het geven van adviezen (bijvoorbeeld op het forum) is belangrijk en verantwoordelijk werk: mensen vertrouwen erop dat ze juiste informatie verstrekt krijgen. Helaas zie je echter vaak dat (behulpzame) mensen de fout ingaan (met name op een forum) door hun mond open te trekken over zaken waar ze niets vanaf weten. De hulp-zoekende kan zo ernstig in verwarring gebracht worden.

Als je iets niet zeker weet: ga dan niet wat in het wilde weg gokken, maar laat het gewoon over aan mensen die zich wel geroepen voelen om hier iets over te zeggen. Ik ga er dan maar even vanuit dat er iemand in de redactie zit die wel een aardig (of in ieder geval kloppend) verhaal over een Java 2 Runtime kan ophangen ;) .

Uiteraard is dit niet vervelend of beledigend bedoeld ten opzichte van de poster: hij heeft toch de moeite gedaan om zijn kostbare tijd te besteden aan het informeren van de Tweaker en dat waardeer ik uiteraard. Helaas is het dit keer alleen niet zo goed gelukt ;) .

Als het hele stuk trouwens afkomstig is van de instuurder is mijn kritiek misschien op het verkeerde punt geconcentreerd en had ik een opmerking moeten maken over het natrekken van je bronnen...

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 17:45

WHiZZi

Museumdirecteurtje

* WHiZZi weet ook niet alles

Kijk, wij krijgen deze informatie maar op een relatief klein schoteltje en mogen de rest even uitzoeken. Bijvoorbeeld het versienummer werd door de submitter aangegeven als 1.4.0.0.1.

Overigens, ik heb niet zo heel veel tijd om hier diep op in te gaan (ik moet over 5 min weg). Ik heb alle punten aangepast zoals in de reactie stond.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik heb het gezien, netjes geregeld :) .

Dit was trouwens wel weer een aardig verhaal:
http://www.tweakers.net/nieuws/22217

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.