IS dit mogelijk? Want als ik een cd heb gekopieerd en iemand anders krijgt hem wil ik niet dat hij hem niet nog is een keer kopieerd. Dus me vraag is kan ik met Nero een beveiliging op een cd zetten zodat de cd niet meer gekopieerd kan worden?
Dacht je echt dat, als er een methode zou zijn om cd's on-kopieerbaar te maken,
de platenmaatschappijen/softwarebedrijven deze methode niet al lang zouden gebruiken?
*woordje vergeten*
de platenmaatschappijen/softwarebedrijven deze methode niet al lang zouden gebruiken?
*woordje vergeten*
Als je zelf de programma's maakt kun je de cd en programma's beveiligen.
Met de kopieerprogramma's van tegenwoordig is dat echter zeer moeilijk. Laat ik het zo zeggen: als het je lukt om zo'n beveiliging te maken, dan kun je veel geld verdienen.
Als je zelf een kopietje van een commercieelproduct maakt en niet wilt dat de ontvanger dat ook doet, dan ben je ten eerste een beetje flauw en ten tweede: als het jou is gelukt, dan zal die ander het ook wel lukken.
Met de kopieerprogramma's van tegenwoordig is dat echter zeer moeilijk. Laat ik het zo zeggen: als het je lukt om zo'n beveiliging te maken, dan kun je veel geld verdienen.
Als je zelf een kopietje van een commercieelproduct maakt en niet wilt dat de ontvanger dat ook doet, dan ben je ten eerste een beetje flauw en ten tweede: als het jou is gelukt, dan zal die ander het ook wel lukken.
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
hmm ik vind dit wel een interresante vraag eigenlijk..
Ik zou ook graag kopieerbeveiliging op mijn cd's hebben, het hoeft niet onkraakbaar te zijn..maar gewoon dat als de gemiddelde hansworst mijn cd in een cdspeler propt en adaptec opstart dat het dan niet gelijk goed gaat..die beveiliging van spellen zijn toch ook beveiligd ?
Ik zat te denken aan bad sectors maken ofzo..
Ik zou ook graag kopieerbeveiliging op mijn cd's hebben, het hoeft niet onkraakbaar te zijn..maar gewoon dat als de gemiddelde hansworst mijn cd in een cdspeler propt en adaptec opstart dat het dan niet gelijk goed gaat..die beveiliging van spellen zijn toch ook beveiligd ?
Ik zat te denken aan bad sectors maken ofzo..
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Er is wel een proggie voor, cdcopyprotector, maar dat werkt alleen met datacd's
Zet je er toch een stukje zinloze data op.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Het wil ook wel eens werken als je met opzet een paar krassen op de cd maakt, zodat ie nog wel bruikbaar is. Máár als je de cd dan direct wil kopieren of op je schijf wil zetten lukt dat niet.
Verwijderd
Dus een cd voorzien van een wachtwoord, zoals bij Iomega zipdiskettes gaat niet? Niet zozeer om kopieren onmogelijk te maken, maar louter om ervoor te zorgen dat iemand niet zomaar even snel de inhoud van een cd kan zien?
Wekkel, dat programma zou ik graag eens willen proberen..kon het alleen niet vinden op download.com ofzo en altavista had het zo gauw ook niet..
Weet jij misschien een link ?
thnx
Weet jij misschien een link ?
thnx
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Effe mailtje sturen met subject cd copy protector, dan mail ik 'm maandag via de kabel...
Pagina: 1