Toon posts:

irritante hapering tussen nummers

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aan de moderators: niet op slot doen a.u.b!

Als ik ga zoeken in dit forum wordt ik nog niet veel wijzer.

Ja, ik gebruik disc at once
Ja, ik zet de pauzes op 0 seconde
Ja, ik heb blindwrite gedownload en uitgeprobeerd, maar dat helpt niet, om de simpele reden dat ik m'n cuesheet niet in miliseconde kan definiëren. En het klinkt voor geen meter als ie er een halve seconde naast zit (noem me pietluttig, maar zo ben ik nu eenmaal). Dit geldt dus ook voor andere proggies die van zo'n cuesheet gebruik maken...
Ja, ik heb ook Exact Audio Copy bekeken, maar daar heb ik nix aan, aangezien ik zelf de mp3s heb gemaakt.
Ja, ik heb ook naar Sound Forge gekeken, maar die ondersteund tegenwoordig de CD Architect plug-in niet meer. Een oude versie viel niet aan te komen
En Ja, ik heb ook Cool Edit Pro nog geprobeerd, maar die hebben alleen een beta versie voor het branden beschikbaar en die verkloot iedere CD die ik probeer.

Probleem is dus dat ik wil een CD maken (van mp3tjes) waarbij de nummers vloeiend in elkaar overlopen. Maar dit wil maar niet lukken. (Voor die cuesheet heb ik 1 grote mp3 gebruikt, waarbij alles [vloeiend] achterelkaar stond)

NIET OP SLOT DOEN DUS A.U.B. Ik heb gezocht en nog steeds een probleem.

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

MP3's vervormen als ze vanaf wav geencode worden, daarom moet je of de originele bestanden hebben, of anders toch een hele grote mp3 mix zelf gaan splitten, die tot wav exporteren (Soundforge met trackmarks bijv.) ga maar na :O

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 02:38 schreef E-Mile het volgende:
MP3's vervormen als ze vanaf wav geencode worden, daarom moet je of de originele bestanden hebben, of anders toch een hele grote mp3 mix zelf gaan splitten, die tot wav exporteren (Soundforge met trackmarks bijv.) ga maar na :O
Dat had ik al gedaan... :Z
Sound Forge heeft overigens (heel irritant) geen track marks. Heb het met gewone markeringen gedaan, er daarna regions van gemaakt en die ge-exporteerd naar files. maar dan zit je dus weer met lossen files wat niets uit haalt, want dan heb je nog steeds die irritante hapering in Nero.

Anyways, het is me uiteindelijk toch met cool edit gelukt, toen ik die op 2speed branden zette. Het is niet geweldig...maarja...hij doet 't nu tenminste

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
En ook deze gaat op slot..

Echt waar, AL deze info is al voorbijgekomen. Ook het feit dat er aan het begin van een WAV/mp3 enkele samples met stilte kunnen staan (die je idd met een programma als cooledit even kan wegknippen)

Dit topic is gesloten.