koffermod vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 15:34
ik heb een koffer gekocht bij de praxis en ik heb er een X uitgemaakt met mijn lieve dremel :D maar ik ben 2 keer een klein beetje uitgeschoten dus er zitten 2 best wel grote krassen op hoe kan ik die het beste wegwerken iemand zei met tape maar dat lijkt me niet echt super mooi en jah met raamrubber wil het al hellemaal niet want dan blijft er volgens mij niets meer van je me raampje over en ik denk ook niet dat die bochten willen

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Pics?

• Kraanwater
geen fotocamera ofzo :'(

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Hangt er maar net vanaf in wat voor materiaal die krassen zitten hoe je het het beste op kan lossen (en hangt ook van de kleur af)

Ceci n'est pas une signature!

• Kraanwater
de koffer is van ijzer en de kleur is zilver

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 01:13 schreef Razer het volgende:
de koffer is van ijzer en de kleur is zilver
ijzer?! khoop dat je aluminium bedoelt, anders is dat ding toch neit te tillen? jah kweet dat een computer case ook van staal is, maar voor een koffer lijkt me dat niet echt praktisch :?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Gaat wel om een Bob-de-bouwer-koffer natuurlijk hè... die moeten tegen een stootje kunnen (al vraag ik me af of dat wel dezelfde zijn, ik denk het niet eigenlijk).

Maar zowel ijzer als aluminium zijn vrij moeilijk te repareren. Voor beide zijn wel vulmiddelen te krijgen om dit soort krassen op te vullen. Maar die zijn vooral bedoeld om het daarna over te spuiten waarna je er niets meer van ziet.

Iets anders weet ik zo niet

Ceci n'est pas une signature!

Pagina: 1