das niet zo mooi. kun je omschrijven hoe je het gedaan hebt, stap voor stap met zoveel mogelijk info? anders kunnen we je niet verder helpen.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik heb de bestanden in een map gezet, en toen opgestart met een bootflop, via dos het programma amifl827 opgestart en dan opent hij ook netjes het programma, dan staat er "press enter to continue" en dan geeft hij aan "file not exits".
Ja en dan als het goed is heb je ook een andere file (de egte bios file). In het menu waneer je amifl827 heb opgestart moet je handmatig die file intypen! (File to Open staat er ofzow), Daaronder is er een andere balk waar je je oude bios kan saven, moet je ook zelf aangeven hoe en wat je et wilt noemen (bijv. bios.old) en bij voorkeur op je flop doen, want ik neem aan dat je dat zo doet en niet via ramdrive, want die gaat er weer weg als je reboot.Op woensdag 19 juni 2002 09:39 schreef Online het volgende:
Ik heb de bestanden in een map gezet, en toen opgestart met een bootflop, via dos het programma amifl827 opgestart en dan opent hij ook netjes het programma, dan staat er "press enter to continue" en dan geeft hij aan "file not exits".
edit: Als je dus die bios file selecteert (bijv. newbios.387 ofzow) kan er ook weinig misgaan, want als je de verkeerde selecteert ofzow geeft ie ook aan dat de file te groot is. Die file heeft een specifieke (maximale) grootte. Tenminste toen ik mijn ami bios ging updaten had ik dat..
Verwijderd
file intypen is bestandsnaam+extensie.
en natuurlijk moet je ervoor zorgen dat je de laatste bios hebt (duh) maar ook het laatste flash tooltje (owh)
en natuurlijk moet je ervoor zorgen dat je de laatste bios hebt (duh) maar ook het laatste flash tooltje (owh)
Je wilt hem immers vervangen, is dan wel makkelijk dat je pc weet waarmee die de oude moet vervangenOp woensdag 19 juni 2002 09:57 schreef Online het volgende:
Ok bedankt, ik wist niet dat je in het programma dat andere filetje moest selecteren.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1