• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Onze allereerste mobiele telefoon in huis was een Nokia Ringo (dit was een NMT telefoon). Ja... ik weet dat ik mezelf nu tegenspreek dat ik zweer bij Motorola (zie ander topic).

Maar goed... dit was een telefoontje met een paar beltoontjes, telefoonboekje en nog een paar kleine dingetjes. Ze zagen er wel zeer geinig uit (leuke kleurtjes etc).

Heeft Nokia nog steeds deze Ringo serie (maar dan in GSM uitvoering)? Maken de fabrikanten zowieso nog wel GSM's zonder al te veel opties? Je weet wel... bellen, paar beltoontjes, SMS'en that's it.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ken (dacht ik) alle nokia's...
Maar die ken ik niet.

Heb je toevallig een link hoe die eruit ziet ?

• Gitarist
  • Niet online
Ik heb hem nog wel ergens liggen...

'k zal er morgen es ff een pic van maken en hier zetten...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.at/pool/pics/ringo_teaser1.gif

• Gitarist
  • Niet online
Ja idd zo zag die telefoon er een beetje out. Alleen nog iets groter en kleurrijker...

Zulk soort tels. nog te koop in NL?

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Maken de fabrikanten zowieso nog wel GSM's zonder al te veel opties? Je weet wel... bellen, paar beltoontjes, SMS'en that's it.
Waarom ga je niet voor de Nokia 8210? Ik zweer erbij.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 19 juni 2002 00:35 schreef BadVibes het volgende:
Waarom ga je niet voor de Nokia 8210? Ik zweer erbij.
Op woensdag 19 juni 2002 00:12 schreef Gitarist het volgende:
Je weet wel... bellen, paar beltoontjes, SMS'en that's it.
Ik denk dat een 8210 net te veel is zegmaar :+

• Gitarist
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 00:38 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat een 8210 net te veel is zegmaar :+
'k Heb ook zo'n idee... :)

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ghehe, mijn ouders hebben wel nog een KPN Darwin+ (ook een nokia), die was ook vrij eenvoudig :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op woensdag 19 juni 2002 14:03 schreef DarkX het volgende:
Ghehe, mijn ouders hebben wel nog een KPN Darwin+ (ook een nokia), die was ook vrij eenvoudig :)
PTT Darwin+ eenvoudig???
Ik heb echt zo'n idee dat dat de toptelefoon van dat moment was... Dat ding had zelfs na 5 jaar nog steeds meer functies dan de gemiddelde nieuwe. (M'n vader heeft h'm ook nog steeds, hoewel z'n werkgever h'm nu wel vervangen door een |:( Nokia 3330. Ze zijn nogal aan het bezuinigen daar...)

• Gitarist
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://janv.myweb.nl/NokiaRingo.jpg
Dat is 'm! Beetje erg een koelkast. Ziet er geinig uit. Lekker simpel.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Op woensdag 19 juni 2002 14:08 schreef wicher het volgende:

[..]

PTT Darwin+ eenvoudig???
Ik heb echt zo'n idee dat dat de toptelefoon van dat moment was... Dat ding had zelfs na 5 jaar nog steeds meer functies dan de gemiddelde nieuwe. (M'n vader heeft h'm ook nog steeds, hoewel z'n werkgever h'm nu wel vervangen door een |:( Nokia 3330. Ze zijn nogal aan het bezuinigen daar...)
Voor zijn tijd wel ja. Trouwens, wat is er mis met een 3330? Mag wel stom zijn dat het zo'n modefoon is, maar qua functionaliteit is hij best wel prima, kan zeker zoveel als een darwin+ :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Wij hebben thuis nog zo'n kermit ding gehad. Dat was pas schraal. Moest je onder een paal gaan staan en dan kon je bellen. :D Jammer genoeg hebben we dat ding weggegooid.

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Greenpoint??

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 14:03 schreef DarkX het volgende:
Ik heb ook ergens hier zo'n pocketline darwin plus :D

Is een Nokia 2110i als ik me niet vergis :)

• jjbstolk
  • Laatst online: 20:23
Op woensdag 19 juni 2002 23:18 schreef Duncan het volgende:

[..]

Ik heb ook ergens hier zo'n pocketline darwin plus :D

Is een Nokia 2110i als ik me niet vergis :)
En ik heb hier zelfs nog een Nokia 1610 liggen, nog simpeler en ouder dan de 2110 :)

• Gitarist
  • Niet online
Maar goed, ff terugkomend op m'n vraag. Worden er nog zulke simpele telefoontjes gemaakt, of kunnen tegenwoordig alle telefoons faxen, plaatjes versturen, e-mail etc.

Het enige waar ik m'n tel. voor gebruik is om te bellen en te SMSen... Meer heb ik ook niet nodig en daarvoor wil ik dus ook eigenlijk niet meer betalen.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 20 juni 2002 00:04 schreef Gitarist het volgende:
Maar goed, ff terugkomend op m'n vraag. Worden er nog zulke simpele telefoontjes gemaakt, of kunnen tegenwoordig alle telefoons faxen, plaatjes versturen, e-mail etc.

Het enige waar ik m'n tel. voor gebruik is om te bellen en te SMSen... Meer heb ik ook niet nodig en daarvoor wil ik dus ook eigenlijk niet meer betalen.
Dan gebruik je die functies toch gewoon niet :?

• Gitarist
  • Niet online
Zoals ik al zei...
...
...of ben ik nu te zeikerig }:O :?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Op donderdag 20 juni 2002 00:04 schreef Gitarist het volgende:

Ik heb hier de Siemens A35 voor me liggen, die voldoet aan die eisen. Volgens mij is deze niet meer te koop, maar er is wel een opvolger. De A36 als ik me niet vergis, die heeft ongeveer dezelfde functies.

Verwijderd

argh ja de 1610, dat ding was zo lomp en zwaar dat het gewoon vervelend was om hem mee te nemen :P Was vroeger wel erg stoer:)

• Gitarist
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 01:45 schreef freakstar het volgende:

[..]

Ik heb hier de Siemens A35 voor me liggen, die voldoet aan die eisen. Volgens mij is deze niet meer te koop, maar er is wel een opvolger. De A36 als ik me niet vergis, die heeft ongeveer dezelfde functies.
'k Check wel ff de Siemens-site. Thnx

• Gitarist
  • Niet online
Ik heb de tel. gezien en ik heb ook ff op belcompany.nl gekeken... De Ericsson T65 lijkt me ook wel kewl...
Pagina: 1