Winkel voor CCFL's in wageningen.

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42
Toen ik in ong. maart op zoek was naar ccfl's kwam ik ook een winkel tegen in wageningen die die dingen verkocht (vrij goedkoop zelfs)...

Aangezien ik straks een van m'n ccfl's heb gemold moek een nieuwe hebben. Nu is Wageningen vrij dichtbij alleen weet ik niet meer hoed die zaak heet of waar ie zit.

iemand enig idee over welke winkel ik het heb?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik wil ff melden dat ik het niet weet! en er wel dichtbij woon.

* Looki vind het dus zeer interesant!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 16:09

-Stef-

Slainthe!

Dan meld ik even dat er zo'n 18 jaar gewoond heb en Wageningen door en door ken. Alleen die winkels he? Die komen en gaan tegenwoordig. Sorry!

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Looki
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

winkels zijn net vrouwen... ze komen ff om er goed van te nemen... en dan zijn ze weer weg >:)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
gewoon http://www.stuutenbruin.com hebben ze doe dingen ook.

En eindelijk op hun webpagina gezet...

Suc7.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• eightValve
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Op woensdag 19 juni 2002 08:55 schreef TheDarkLord666 het volgende:
gewoon http://www.stuutenbruin.com hebben ze doe dingen ook.

En eindelijk op hun webpagina gezet...

Suc7.
Ik heb zondagnacht om 1:15 4 ccfl's besteld bij Stuut en Bruin, gisterochtend om 9:45 lagen ze op de mat....

Hoppa, klaar weer..... sim-pel :)

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Yup ... ik geef Stuut en Bruin een [worshippy.gif] ;-)

Btw, Eigthvalve, koele signature :P

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42
Ik heb m'n 1e 2 ccfl's (waar d'r nu dus ook een van kapot is) ook bij Stuut En Bruin gekocht.. Had ze snel binnen en door onverwachte uitgaves kon ik pas 2 maanden later betalen. Was totaal geen probleem... Echt een top zaak.

Edit: denk dus dak er maar gewoon een bestel.. voor die €20 (ong.)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1