Ik heb nu van alles geprobeerd om mijn dual optical van logitech en logitech keyboard op usb goed draaiend te krijgen maar ze blijven af en toe gewoon helemaal wegvallen(en soms gaat de muis weer aan soms juist weer niet)
Ik denk dat dit aan de IRQ instellingen ligt en ik heb acpi uitgezet.
Volgens msi support moest ik bij mijn usb controller stroom besparing uitzetten dit werkte niet.
Nu zit mijn usb keyboard op de ps2 port en mijn muis op de usb aansluiting en de rest van de usb controllers heb ik uitgezet(2.3.4) in mijn bios.
En de usb filter patch van Msi heeft ook niet geholpen.
Is hier een goede oplossing want ik zit de denken om een usb hub te kopen maar lost dit dan op of kan dit zo'n gaar winxp probleem zijn(ik heb mijn muis op ps2 getest maar dan gaat ie niet op 800 dpi
) ?
Ik denk dat dit aan de IRQ instellingen ligt en ik heb acpi uitgezet.
Volgens msi support moest ik bij mijn usb controller stroom besparing uitzetten dit werkte niet.
Nu zit mijn usb keyboard op de ps2 port en mijn muis op de usb aansluiting en de rest van de usb controllers heb ik uitgezet(2.3.4) in mijn bios.
En de usb filter patch van Msi heeft ook niet geholpen.
Is hier een goede oplossing want ik zit de denken om een usb hub te kopen maar lost dit dan op of kan dit zo'n gaar winxp probleem zijn(ik heb mijn muis op ps2 getest maar dan gaat ie niet op 800 dpi