Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Jeps ik heb hem sinds 3 dagen ben er goed over te spreken!Op dinsdag 18 juni 2002 23:33 schreef Straat het volgende:
LG 915FT+
Dat hebben alleen Trinitron en Diamondtron beeldbuizen
Jeps inderdaad hij is ook nog eens puur plat (FlatTron)Op dinsdag 18 juni 2002 23:43 schreef Straat het volgende:
Die LG is dus een platte monitor, alle bolle monitoren hebben ook geen lijntjes
Dat hebben alleen Trinitron en Diamondtron beeldbuizen
Verwijderd
als je een monitor wil die dat niet heeft moet een een beeldbuis hebben met een shadow mask of met slotted mask
weet het niet 100 % zeker maar dacht dat het zo zat.
Verwijderd
je went er heel snel aan....
heb mijn moni ook al weer 1.5 jaar
Verwijderd
( zie ook bij fabrikanten sites beedscherm type (diamondtron en trinitron hebben de lijntjes))
Verwijderd
Mijn LG Flatron 795FT Plus is erg goed, perfect vlak, goede resoluties en refreshrates.
Verwijderd
en volgens mij hadden de moderne Nec/Eizo's (en oudere HP/Sun monitoren) nou ook niet bepaald last van DamperWires in beeld. Maar voor een monitor moet je toch gaan kijken in de winkel - de scherpte van de ene is de andere niet, en bij sommige vallen die damperwires niet eens op, ook niet als je kladblok met een leeg vel maximaliseerd...
Die heb ik dus ook, perfecte monitor zonder lijntjesOp dinsdag 18 juni 2002 23:54 schreef Semetrix het volgende:
Samsung 957DF en 959NF
Zijn idd 2 hele goeie, maar goed die lijntjes, wat merk je dar nu werkelijk van ??Op dinsdag 18 juni 2002 23:54 schreef Semetrix het volgende:
Samsung 957DF en 959NF
Iederekeer als ik weer zo'n topic lees, moet ik ook al weer ff zoeken naar mijn lijntjes, ff kijken, uhm, ja hoor ze zitten er nog,gelukig
Heb een sony g420, en ik zie ze echt niet. Wel moet ik toegeven dat de lijntjes van mijn sony g42o beduidend dunner zijn dan die van mijn vorigge rotte g400, en van de rest van de monitoren die ik gezien heb met lijntjes, dua ik ben een beetje bevooroordeeeld.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
euhm zitten die ook op een Philips 109s? ik heb ze namelijk nog nooit gezien?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Verwijderd
Zitten niet op de 109s want dat is geen trinitron buis. Wel op de duurdere (109p20/109p40) modellen.Op woensdag 19 juni 2002 10:23 schreef Ordos20 het volgende:
Support wires???
euhm zitten die ook op een Philips 109s? ik heb ze namelijk nog nooit gezien?
Zoek maar eens op Teleplan. Ik heb welgeteld 1 positieve reactie gehoord op die lui.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Na de garantie maakt het natuurlijk niet meer uit.
Het ziet er in iedere gevaal naar uit dat het een LG gaat worden, zo te horen is het een hele fijne monitor.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
ik heb er echt geen problemen mee
topschermpje verder
Die dingen zie je echt niet hoor.
Je let immers alleen wat je op je scherm ziet.
Dus wel of geen lijntjes is een beetje dom topic.
Win xp pro Amd xp1800+ mobo MSI KT3 utra 512mb 333mhz 2x(raid) Maxtor 60gb 7200 ATI radeon aiw 8500dv Aopen 600A Hp cdrw 8100i Dvd pioneer 104 lan Realtek 10/100 Philips 109P4 19" Logitech internet navigator Logitech Dual optical Canon 520 printe
Ik zie elke stofje op mijn bril of zonnebril en irriteer me er mateloos aan, weet dus ook dat ik me aan die lijntjes ga irriteren, want ik weet dat ze er zijn en ga er onbewust erop letten. Zo zit ik gewoon in mekaar....
Wat jij onzin vind is voor een andere storend...
Dat is dus leesafstand.
Iedereen gaat de eerste keer naar die draadjes zoeken
en ziet ze dan op 10 a 20 cm afstand.
Een collega op kantoor(geen tweaker)heeft er twee weken achter gezeten, en toen ik hem er op wees zag ie ze pas.
Daarom hebben die fabrikanten die dit soort schermen maken
er ook geen probleem mee
Bijna alle betere monitoren op de markt hebben dit systeem
Het is het enige "nadeel"
De scherpte en kleurechtheid is een groot voordeel.
Bij elk produkt is wel iets te vinden als nadeel trouwens.
Win xp pro Amd xp1800+ mobo MSI KT3 utra 512mb 333mhz 2x(raid) Maxtor 60gb 7200 ATI radeon aiw 8500dv Aopen 600A Hp cdrw 8100i Dvd pioneer 104 lan Realtek 10/100 Philips 109P4 19" Logitech internet navigator Logitech Dual optical Canon 520 printe
en je ziet die lijntjes alleen maar als je ze echt wilt zien en er naar gaat zoeken...
Voor de rest vallen ze helemaal niet op.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Je ziet ze ook alleen goed op witte achtergrond, op andere kleuren zijn ze amper te vinden (laat staan dat je je er aan gaat ergeren).Op woensdag 19 juni 2002 23:00 schreef NaWA het volgende:
Hier een Vision Master Pro 512...
en je ziet die lijntjes alleen maar als je ze echt wilt zien en er naar gaat zoeken...
Voor de rest vallen ze helemaal niet op.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maar goed ik heb dus ook zo'n monitor met draadjes, de Samsung SyncMaster 900NF, en ik kan me er echt niet aan storen.
Je ziet ze alleen als je een compleet witte achtergrond hebt, en dan is het nog even zoeken ook.
Als je gewoon aan het werk bent of aan het gamen bent dan zie je ze echt niet.
Laat dat je dus absoluut niet tegenhouden, want het voordeel van dit soort monitoren is dus weer dat ze hogere refreshrates en resoluties halen dan een gewone schaduwmakers beeldbuis. (Althans dat was zo toen ik mijn monitor een jaar geleden kocht.... ik weet niet hoe dat nu eigenlijk is)