pitchshifters

Pagina: 1
Acties:

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30
weet iemand waar ik (beetje goedkoop) aan zo'n kastje kan komen, eentje waar ik de mic over kan gooien.

nog enige suggesties qua merk enzo?
hij moet in ieder geval ultra laag kunnen pitchen..

cheers

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

in het laag worden ze nooit erg mooi, op een gegeven moment houdt het op met omlaag pitchen en wordt het erg lelijk

maar moet het perse hardware zijn?

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Enige pitch-shifter die echt goed is die ik ken zit op de pioneer DJM serie, anders ken ik geen echte goeie :S

DJM heeft serieus goed bakkie erin zitten, ook meerdere leuke effecten checkitou!

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• bakakaizoku
mrshaggy: ik wil zo'n beetje hetzelfde effect eruit kunnen halen als bijvoorbeeld de groep "cock and ball torture" gebruikt (zoek maar een mp3tje op :P)

dus zo laag en lomp mogelijk

rm -rf ~/.signature

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Wat ik me af zit te vragen is of het nou speciaal real-time moet zijn?

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

die satan stem van blink182 is ook realtime (het is live gedaan), maar is dat ook alleen pitch shifter? Dat is wel tof om na te doen, maar als jij het op je computer gaat doen hoef je toch niet persee zo'n dure kast te kopen?

• bakakaizoku
ik wil het realtime doen omdat het dus voor m'n bandje is, en het ook live moet kunnen

rm -rf ~/.signature

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Live apparaten zijn of duur (vanaf 800 €) of slecht... ga maar na, het is maar wat je wil 8-) 'tis natuurlijk wel blitse shit om je zegje te kunnen doen door vocoders, en daarin ook wat je wil te kunnen zeggen als Darth Vader :D

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Pagina: 1