rm -rf ~/.signature
Verwijderd
in het laag worden ze nooit erg mooi, op een gegeven moment houdt het op met omlaag pitchen en wordt het erg lelijk
maar moet het perse hardware zijn?
maar moet het perse hardware zijn?
Enige pitch-shifter die echt goed is die ik ken zit op de pioneer DJM serie, anders ken ik geen echte goeie 
DJM heeft serieus goed bakkie erin zitten, ook meerdere leuke effecten checkitou!
DJM heeft serieus goed bakkie erin zitten, ook meerdere leuke effecten checkitou!
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
mrshaggy: ik wil zo'n beetje hetzelfde effect eruit kunnen halen als bijvoorbeeld de groep "cock and ball torture" gebruikt (zoek maar een mp3tje op
)
dus zo laag en lomp mogelijk
dus zo laag en lomp mogelijk
rm -rf ~/.signature
Wat ik me af zit te vragen is of het nou speciaal real-time moet zijn?
Verwijderd
die satan stem van blink182 is ook realtime (het is live gedaan), maar is dat ook alleen pitch shifter? Dat is wel tof om na te doen, maar als jij het op je computer gaat doen hoef je toch niet persee zo'n dure kast te kopen?
ik wil het realtime doen omdat het dus voor m'n bandje is, en het ook live moet kunnen
rm -rf ~/.signature
Live apparaten zijn of duur (vanaf 800 €) of slecht... ga maar na, het is maar wat je wil
'tis natuurlijk wel blitse shit om je zegje te kunnen doen door vocoders, en daarin ook wat je wil te kunnen zeggen als Darth Vader
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Pagina: 1