Toon posts:

Max. lengte t.v.-out-kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het verzoek gekregen om in een cafe een dvd-pc te plaatsen om via een beamer te projecteren. Hoe lang mag een S-video of (d.m.v. s-video naar composiet-converter) een composietkabel zijn? Ik heb toch wel een 8 mtr. nodig, de beamer hangt aan het plafond en de p.c. staat achter de bar. (g-force2 64 mb s-video-out)

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Bij mij is hij 20 meter, dus 8 meter zal geen problemen geven (8>

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 23:33 schreef Daap het volgende:
Bij mij is hij 20 meter, dus 8 meter zal geen problemen geven (8>
Is dat s-video of composiet (DAT was dus de vraag)>:)

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
s-video

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 23:39 schreef Daap het volgende:
s-video
OK!

Verwijderd

15 meter composite geeft ook nog goed beeld..... Been there done that :P

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van de kabel (goed afgeschermt) en waar die lange kabel langs loopt.. als ie langs allemaal storingsbronnen loopt heb je een grotere kans op strepen/ruis e.d.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:54
s-video is beter geschikt voor lange afstanden dan composiet. Maar 8 meter moet makkelijk kunnen. In de winkel hebben ze tot 20m s-video zo liggen. Composiet is altijd flink stuk korter, ca 10m.

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 22:45

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Heb al eens in een Disco 18Meter S-VHS gelegd, door een mantelbuis met stuursignalen voor licht en geluid. Zorg voor een goede afgeschermde kabel (maak hem desnoods zelf, zijn maar een paar pinnetjes) van voldoende dikte.. Gaat prima (op een Projectiescherm heb je sowieso verlies, en in ee donkere disco ziet dat niemand..)

Vertel ook effe tegen die Barman dat voor Videoprojectie hij rechten moet afdragen aan de BUMa, en da's nie goekoop voor Video....

Nothing is a problem once you've debugged the code

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
20 m s-video hier, perfect beeld, zijn wel dure kabels hoor heb hier 50 € voor betaalt geloof ik. maar hijs z'n geld waard

Verwijderd

dit is ook al te vaak besproken.
[search=lengte tv-out kabel]
[topic=482538/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.