Notebook Cybermaxx MD 5020 (Kijkshop) goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 20:01
Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met de Cybermaxx MD 5020 van de Kijkshop? Kost slechts 1.699 euro, 2 jaar garantie. Specs:

AMD Mobile Athlon 4 proccesor (1500Mhz.) Harde schijf: 20 GB. Intern geheugen: 256 MB SDRAM. Scherm: 14.1'' TFT XGA. Drive: Combo DVD-R/CD-RW 8/8/4/20. Modem: Interne 56 Kbps. Netwerk adapter 10/100M LAN. Windows XP Home Edition. Videogeheugen: S3 Savage 4 tot 32 MB. Audio: 16 Bit Sound on board. TV-out en infrarood poort. Incl. software: Star Office en Nero. Poorten: 2 x USB, 1 x serial, 2 x PCMCIA 1 x parallel, 1 x RJ45 LAN, 1 x RJ11. Incl. Lithium-Ion accu en draagtas. 2 Jaar pick-up en return garantie + helpdesk.

Verwijderd

beetje weinig ram.. en tis SD :(

video mem is shared :(

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan je wel een paar tips geven waar je op moet letten

- hoe lang kan je op batterij werken, standaard is tegenwoordig 3 uur.
- Heeft je laptop een luidruchtige fan?, ik ben genoeg tegengekomen die vrijwel geen geluid maken, maar andere die herrie maken waar je eng van wordt.

Savage 4 chipset is btw zwaar achterhaald, en een beetje brak, maar kan wel wat spellen draaien.... als je geen spellen speelt maakt het niks uit.
Voor de rest ziet het er wel goed uit, 256mb ram is trouwens ook meer dan genoeg. Heb ik ook in mijn lap en gaat prima.

Als je nog iets wilt weten over laps in het algemeen, dan euh moet je het maar vragen :7

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-05 20:01
Nou, het is eigenlijk voor mijn zus/zwager/kids, maar heb je anders een leuk alternatief voor dat geld? Volgens mij is hij zéér compleet (ook writer). En er worden geen zware spellen op gespeeld.

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 23:06 schreef Dannyke het volgende:
beetje weinig ram.. en tis SD :(

video mem is shared :(
Nietzo negatief!!

Het is jammer maar, in bijna alle laptops zit pc133 geheugen ipv pc2100/2700 oid

nouwja shared video is niets aan te doen maar het werkt wel!

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Als het niet voor spellen gebruikt wordt is het wel een aardig goeie hoor, sowieso speel ik zelf ook nooit spellen op laptop, omdat ik daar de pc voor heb met surround sound enzo ;)

Verwijderd

je kunt er niet op gamen, maar voor de rest ziet het er wel mooi uit voor die prijs :)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

tweakerbee

dus..?

Ik vermoed dat batterijverbruik ook wel OK is, dankzij een 14" scherm en Athlon4 met PowerNow!. Scheelt een stuk.

You can't have everything. Where would you put it?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:37

Exirion

Gadgetfetisjist

Zie stickies OH.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.