Toon posts:

-=[casmod]=-Bummer is mn case af knapt de neon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat moet mij weer overkomen!!:'( ben ik helemaal in mn sas omdat mn casemod zo goed is gelukt, ikke foto's maken, mn ouders ophalen, wil ik hem aan hun showen doet het lampje het niet meer. Ik nog eens de schakelaar over halen... NIETS... Snel de kast los halen om te zien waar t aan ligt, hangt mn neon daar in 2 stukken!!! |:( Ik had m vast gezet met 2 trekbandjes en gezorgt dat hij bij eventueel vervoer niet kapot zou schudden... Ligt onder spanning dus, echt MINIMAAL! Toch moet dat de oorzaak zijn anders weet ik t ook niet meer.
Nu ben ik bang dat ik over een gebroken neon geen garantie krijg en dus weer een nieuwe moet lappen |:( en dat moet ik ook nog doen voor 29 juni, want dan heb ik een lan en ik heb beloofd het resultaat te showen... mm arg

Nu heb ik wel 1 foto van de werkende neon lamp :P dus binnenkort staat mn mod wel online!

mega bummer

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

Felyrion

goodgoan!

hehe, ach ja, ik heb er ook al een stuk of 2 verknoeid.. en nee, geen garantie, 1 keer had de verkopeer medelijden met mij en kreeg ik een nieuwe (ging om ccfl + invertor :) ) maar we willen natuurlijk wel pics!! *D

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 11:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Tja da's jammer. Mare misschien is dit wat? :Y)

Maar anders zet je er ff een spotje in met een blauw/rood folie ervoor, geeft zelfde effect denk ik ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 23:17 schreef LauPro het volgende:
Tja da's jammer. Mare misschien is dit wat? :Y)
Euh, duurt wel wat lang... (vergeet zijn lan niet)
Maar anders zet je er ff een spotje in met een blauw/rood folie ervoor, geeft zelfde effect denk ik ;)
Alleen met veel meer warmte. :(

Verwijderd

hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar joh beetje lomp bezig geweest

Verwijderd

ik heb ook een neon ooit eens gebroken... maar dat kwam om dat de kast er op kwam te staan :S

*krak*

DooD

weg eurotjes

Verwijderd

ah joh voor 11 € ( 6 voor ccfl en 5 voor verzenden ) hebbie weer een nieuwe en binne 2 dagen in huis. bij stuut en bruin

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42

Phydomir

Dennis

Op dinsdag 18 juni 2002 22:53 schreef xantip een verhaal over zijn ccfl...:
Damn.. kep precies hetzelfde vandaag.. ben m'n nieuwe rounded cable erin aan ut doen... Heb m'n kast plat liggen, wil ik uhm iets omhoog doen zodat ik iets beter bij de cd-rom kan (die boven in m'n kest zit). pak ik de kast bij m'n ccfl ipv de rand van de kast.. Dag ccfl.. (En ook ik was bijna "klaar", morgen gaak m'n Vulcano 7+ erin zetten en dan die rounded cables en dan zou ik inprinciepe afzijn.. niet dus)

Heb er nu nog wel 1 in zitten maar 2 was zo veel mooier...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1