Ik ben op zoek naar een boek dat de basis-principes van vormgeven uitlegt, zoals kleurvlakken, composities, typografie etc.
Weet iemand zo'n boek? Dan ben ik je eeuwig dankbaar!
Weet iemand zo'n boek? Dan ben ik je eeuwig dankbaar!
Verwijderd
Verwijderd
ja xang is handig. maar het zegt niet: rood is cool en moet je vooral gebruiken met lichtgeel.Op dinsdag 18 juni 2002 23:22 schreef mr10 het volgende:
heb je XangadiX nog niet gelezen over kleur zeker?
Nou Lotte, wat Xangadix op z'n site heeft staan, is wat ik bedoel. Uitleg over het gebruik van kleuren en het effect ervan. Makkelijk!Op dinsdag 18 juni 2002 23:22 schreef mr10 het volgende:
heb je XangadiX nog niet gelezen over kleur zeker?
Verwijderd
okeeOp dinsdag 18 juni 2002 23:28 schreef Mvanturnhout het volgende:
[..]
Nou Lotte, wat Xangadix op z'n site heeft staan, is wat ik bedoel. Uitleg over het gebruik van kleuren en het effect ervan. Makkelijk!
Dat heet bij ons gewoon talent hoor..*intuitie heb je nodig.. geen boek*
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Verwijderd
Verwijderd
en van netwerken. hoe meer mensen je kennen hoe meer mensen je koel vindenOp dinsdag 18 juni 2002 23:50 schreef mr10 het volgende:
De kans dat je een succesvol artisiek goed verantwoorde in de kringen beter bekende designer wordt hang meer af van talent/intuitie.
Verwijderd
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Wat is dit voor onzin?Op dinsdag 18 juni 2002 23:56 schreef Lotte het volgende:
hoe meer mensen je kennen hoe meer mensen je koel vinden
Verwijderd
als niemand jou kent en je hele vette dngen maakt ergens in een achterafhoekje van het internet ziet nog niemand het.. en vind dus niemand je koelOp woensdag 19 juni 2002 09:23 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin?
vanwaar die drang om koel te zijn gevonden te worden?Op woensdag 19 juni 2002 09:45 schreef Lotte het volgende:
[..]
als niemand jou kent en je hele vette dngen maakt ergens in een achterafhoekje van het internet ziet nog niemand het.. en vind dus niemand je koel
maak je iets mindere shit maar meld je het wel tegen iedereen/weet iedereen het te vinden dan vinden meer mensen je koel..
Iedereen heeft toch een streven?DeFeCt:
vanwaar die drang om koel te zijn?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heeft ook een groot cadeau gehalte voor fellow designersOp woensdag 19 juni 2002 14:08 schreef Blues het volgende:
Niet echt een "design how-to" boek en ook niet specifiek web-gericht maar erg vermakelijk is:
HIER OPENEN - Paul Mijksenaar / Piet Westendorp
Ik dacht al...waar komt die titel me toch bekend van voorOp woensdag 19 juni 2002 14:27 schreef DeFeCt het volgende:
Heeft ook een groot cadeau gehalte voor fellow designers