ik heb eindelijk m'n freesco routertje een beetje op de rit staan en alles werkt wel een beetje naar behoren. alleen kan ik niet via al mijn accounts e-mail verzenden. ik heb gisteren met succes een e-mail verzonden met een hetnet account maar vandaag geeft hij almaar:
"Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is hierstondiets@gofree.nl. Onderwerp 'test', Account: 'pop3.hetnet.nl', Server: 'mailhost.hetnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Unable to relay for hierstondhetzelfde@gofree.nl', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79"
Ook met een gofree (jaja
) account kan ik niets verzenden. onvangen gaat echter op alle pc's zonder problemen. !!!wel lijkt het of 1 pc wel e-mail kan verzenden met beide accounts!!!
help, help en nog wat kreten wie kan ff duidelijk uitleggen waar dit aan kan liggen???
"Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is hierstondiets@gofree.nl. Onderwerp 'test', Account: 'pop3.hetnet.nl', Server: 'mailhost.hetnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Unable to relay for hierstondhetzelfde@gofree.nl', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79"
Ook met een gofree (jaja
help, help en nog wat kreten wie kan ff duidelijk uitleggen waar dit aan kan liggen???
Speed kills, but beauty lives forever...