Toon posts:

GPW leeft het nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ook wel bekend als grand prix world, een saai en stom spel voor de niet f1-fanaten maar de beste f1 management sim ooit voor de fans.

speelt iemand dit nog? ik ben namelijk van plan om een complete update te maken voor het seizoen 2002 en verder.
als er een beetje vraag naar is en het inmiddels nog niet is uitgestorven dan ga ik aan de slag

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb het echt tijde gespeeld. Maar als je een update maakt dan zal ik hem zeker weer spelen.

Dit was echt zo;n spel dat je vanaf 19:00 tot in de volgende ochtend speelt

Ga het maar weer eens installen

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

twi

GPW is super! Ik denk dat ik 'm ook weer es uit de kast trek!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb Grand Prix Manager 2 echt helemaal grijs gespeelt.
Heb Grand Prix World hier liggen.
Nooit echt de moeite genomen om hem te installeren en om me erin te verdiepen.

Issie beter dan GPM2 :? :9

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 22:54 schreef M@NIC het volgende:
Ik heb Grand Prix Manager 2 echt helemaal grijs gespeelt.
Heb Grand Prix World hier liggen.
Nooit echt de moeite genomen om hem te installeren en om me erin te verdiepen.

Issie beter dan GPM2 :? :9
Die heb ik nooit gehad.

Maar het spel is echt zo verslavend. Ik begin nu al trekjes te krijgen dat ik er zin in heb.

Vooral met minardi was altijd zo leuk. Eerste twee jaar echt proberen te overleven en dan gaan ontwikkelen. Echt mooi was dat.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002

Smoonshine

Feyenoord!!

Met dit spel vielen altijd mijn beide autos uit met voor en achtervleugel problemen. Daarom is het spel al vrij snel in mijn grote lade met spellen die ik niet meer speel verdwenen.

uhm...

• The_FrankO
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 23:55 schreef Smoonshine het volgende:
Met dit spel vielen altijd mijn beide autos uit met voor en achtervleugel problemen. Daarom is het spel al vrij snel in mijn grote lade met spellen die ik niet meer speel verdwenen.
Dan moet je testen op de moter. Dan aanpassen op trilling. (Alleen dan in het engels weet niet hoe je het schrijft)

En ze niet laten pushen natuurlijk.

Je kon dacht ik ook iets instellen dat ze wat minder over de curbs gingen enzo. daar moet je ook ff kijken

Verwijderd

Wat mij leeft het niet.
Maar dat is mij mening ik ben overgens geen race freak

:Z

• twi
  • Registratie: Februari 2000

twi

Persoonlijk vind ik GPW de beste van de Microprose F1 managers. Daarna komt GPM1 en daarna pas GPM2.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 23:55 schreef Smoonshine het volgende:
je ridgedi ofzoiets van je motor was laag, oplossing is de coureurs minder laten pushen op top speed

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Als er een update komt of er al is voor 2002, gak 'm uit de kast trekken. :7

Verwijderd

Topicstarter
ik zit alleen met 1 probleem. de waardes bij een nieuw spel.
wat vroeger de originele pay-drivers waren blijven has bought a seat hebben ookal worden ze nu wel betaald.
iemand een oplossing

Verwijderd

Topicstarter
misschien geweldig nieuws, ik krijg vandaag een patch om te testen, deze patch zou de werking onder Win2k en XP mogelijk moeten maken :9

Verwijderd

Ik vind het ook kewl alleen 1 ding lukte me niet. Om door te gaan naar een ander seizoen. Dan had ik vaak net niet genoeg sponsors.
Heeft iemand tips. over dit spel????

PS: Leuke topic

Verwijderd

Het leuke is wel als je een rook koopt. en die erin laat rijden. Dan zorgt hij nog weleens voor verassingen. Maar wat me ook niet lukt is met die VIP. In de kwalificaties was ik altijd redelijk goed. Maar in de races dan verlies je toch veel terein. En zo'n wedstrijd duurt erg lang. Ook al kun je doorskippen.

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 16:43 schreef Apehaar het volgende:
Het leuke is wel als je een rook koopt. en die erin laat rijden. Dan zorgt hij nog weleens voor verassingen. Maar wat me ook niet lukt is met die VIP. In de kwalificaties was ik altijd redelijk goed. Maar in de races dan verlies je toch veel terein. En zo'n wedstrijd duurt erg lang. Ook al kun je doorskippen.
rook koopt? wat bedoel je?

die VIP bedoel je zeker voor de sponser mee? Dan moet je gewoon meer personeel aannemen zodat je daar meer mensen kunt opzetten.

En dat van die sponsers dan moet je denk je team sponser verkopen als je die niet hebt.

En natuurlijk een moter en banden en brandstof hebben.

Komt er trouwens nog binnenkort een nieuwe manager uit? De laatste die ik heb gespeeld was die van ea sports. Die was ook altijd wel leuk.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 16:47 schreef The_FrankO het volgende:

[..]

rook koopt? wat bedoel je?

die VIP bedoel je zeker voor de sponser mee? Dan moet je gewoon meer personeel aannemen zodat je daar meer mensen kunt opzetten.

En dat van die sponsers dan moet je denk je team sponser verkopen als je die niet hebt.

En natuurlijk een moter en banden en brandstof hebben.

Komt er trouwens nog binnenkort een nieuwe manager uit? De laatste die ik heb gespeeld was die van ea sports. Die was ook altijd wel leuk.
Ja Debutant dan. Nooi van een "ROOK" gehoort? oftwel Rookies

• The_FrankO
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 16:51 schreef Apehaar het volgende:

[..]

Ja ik dacht al zo iets. maar ik dacht laat ik het navragen.

Iets leuks van dit spel was altijd als je wat verkeerd deed dat ze niet meer gingen testen :D

En wat lopen die gasten altijd te zeiken over die setup testen. Ik deed dat nooit want was heeft dat voor zin?

Verwijderd

Topicstarter
met de setup punten kun je tekortkomingen compenseren.
voorbeeld: hockenheim (hoge topsnelheid dus), maar je hebt een engine die weinig power heeft en je chassis kan wel wat meer aan. je kunt je coureurs extra laten pushen, maar dit is niet altijd genoeg, setuppunten kunnen nou zorgen voor extra snelheid bevoorbeeld.
tip: gebruik je setup op 1 coureur, meestal heb je toch een flapdrol in je team die alleen voor geld zorgt hem laat je nooit winnen natuurlijk. elke keer twee setuppunten schenken voor elke race heeft weinig zin, gewaar ze bijvoorbeeld voor extreme races > monaco grip, monza speed ed.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 16:39 schreef Apehaar het volgende:
alleen 1 ding lukte me niet. Om door te gaan naar een ander seizoen. Dan had ik vaak net niet genoeg sponsors.
om door te gaan heb je verplicht een motor, banden en benzine contracten nodig, ik durf niet 100% zeker te zeggen dat je ook cheffdesigners en engineers ed vast moest leggen.
sponsor voor geld is altijd handig :) maar niet noodzakelijk

Verwijderd

Topicstarter
tadaa de patch voor onder win2k en xp, win2k met sp2 getest en xp met en zonder updates, het werkte allemaal :)

http://members.chello.nl/r.kesic/Gpwxp.zip

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Verwijderd schreef op 19 June 2002 @ 16:51:
[...]
euhm, dat noem je dan een "Rookie"... Niet een rook!!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

cool :D .. vet cool.. reply 1 jaar en 4 maanden later :D

-- Altijd blijven prutsen --

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem