Computers follow your orders, not your intentions.
Lijkt me eerlijk gezegd niet dat dat de L2 Cache is , omdat 519 kb niet echt weinig is voor een 750 proc. Ik heb die opties ook welleens gezien. Ik heb er welleens mee geknoeid , maar performancewinst was er niet.
Raku
Heb jij eenzelfde soort proc dan? Krijg jij wel de melding dat External Cache enabled is?Op dinsdag 18 juni 2002 22:33 schreef Eth3r3al het volgende:
Ik heb die opties ook welleens gezien. Ik heb er welleens mee geknoeid , maar performancewinst was er niet.
Ik heb niet dezelfde proc als jou. Op me huidige mobo+proc heb ik het nieeens meer. Op me oude mobo had ik het wel. Dat was een gigabyte + PIII 550.Op dinsdag 18 juni 2002 22:41 schreef Big_Mama het volgende:
[..]
Heb jij eenzelfde soort proc dan? Krijg jij wel de melding dat External Cache enabled is?
Raku
Dan kun je het niet vergelijken. Bij een paar andere combo's die ik heb wordt de L2-cache wel goed weergegeven. Ik heb nog even de specs van de C3 nagetrokken: 128KB Level 1 en 64KB Level 2 (zelfde als de AMD Duron).
Je kunt het dan misschien niet vergelijken , het geeft toch aan dat er iets niet klopt.
Raku
Pagina: 1