Toon posts:

irritante hapering tijdens het fikken van audio cd

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met bloed zweet en tranen heb ik zelf een compilatie cd aan elkaar gemixed. als een kind zo gelukkig toen het eindelijk af was....maar nou zit ik er dus mee dat ik het niet goed op een cd gefikt krijg. Ik wil het niet als 1 audio bestand, want dan kun je niet tussen nummers skippen, maar als ik het als losse tracks brand, dan zit er tussen ieder nummer een fractie van een seconde stilte waardoor je een hele irritante hapering krijgt (het moet dus 1 vloeiend geheel zijn)
weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? dus wel aparte tracks, maar ook vloeien

Verwijderd

Met welk programma brand je? ligt aan de brand mode.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

- Nero
- New > Audio CD
- Tracks slepen
- Alle tracks BEHALVE de eerste selecteren
- Properties/Eigenschappen
- Pause: 0 sec
- branden
- klaar

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 22:25 schreef Gerben het volgende:
Met welk programma brand je? ligt aan de brand mode.
vraag liever met welk programma niet
ik weet dat er newbie in m'n nick staat, maar ben dus niet zo dom dat ik de pauzes op 2 seconde laat staan ofzo. Die staan gewoon 0.0
zelfs als ik met nero bijvoorbeeld crossfaden doe, zit er tussen de tracks nog een hapering. Ik heb eens wat vrienden gebeld hoe dat bij hen zat, en zelfde laken een pak
- Nero
- New > Audio CD
- Tracks slepen
- Alle tracks BEHALVE de eerste selecteren
- Properties/Eigenschappen
- Pause: 0 sec
- branden
- klaar
Dat werkt dus niet. Er blijft nog steeds een fractie van een seconde tussen zitten. Echt miniem klein, maar bij nummers die moeten overlopen dus wel heel duidelijk hoorbaar

Verwijderd

Als je probeert een cuesheet te maken van de mp3's die gebrand moeten worden, en die fikt in blindwrite, zou dat dan niet werken?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 juni 2002 23:39 schreef RagingVortex het volgende:
Als je probeert een cuesheet te maken van de mp3's die gebrand moeten worden, en die fikt in blindwrite, zou dat dan niet werken?
blindwrite? is dat een optie in nero? of een programma? en waar kan ik dat dan vinden?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
[search=mix cd branden]

hierover is meer dan voldoende al gezegd om er met de search uit te komen. Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.