Toon posts:

Teleplan Nijmegen dicht, service iiyama

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Teleplan Nijmegen gaat dicht, dit omdat er minder werk aangeboden werd en mede omdat er het een en ander niet goed in elkaar zat. De service van iiyama verhuist nu naar Etten-Leur (wel Teleplan). Volgens geruchten heeft Etten-Leur alles veel beter voor elkaar, beide vestigingen stonden blijkbaar los van elkaar. Ik denk dat iiyama gebruikers weer een tevreden afhandeling tegemoet kunnen zien wanneer deze een storing treft. Het gegevensbestand van de klanten zou wel mee verhuizen.

Zie hier de link uit een Gelders dagblad.

http://www.gelderlander.nl/CDA/regioportal/0,2078,1455__1109158_,00.html

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 21:59 schreef Zeurkop het volgende:
Ik denk dat iiyama gebruikers weer een tevreden afhandeling tegemoet kunnen zien wanneer deze een storing treft.
Denk niet alleen de gebruikers van iiyama hoor. Heb zat problemen gehad. :'(

Verwijderd

Eindelijk gerechtigheid!! Iedereen ontslagen *D

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 22:17 schreef Eizo het volgende:
Eindelijk gerechtigheid!! Iedereen ontslagen *D
Doe normaal man, zou jij het leuk vinden als met jou hetzelfde zou gebeuren? :(

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:54
Op woensdag 19 juni 2002 00:07 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Het zijn de medewerkers van een bedrijf (incl. directie) die er een zooitje van maken hoor, NIET de klant. Direct gevolg van slechte service is dat een bedrijf niet kan blijven voortbestaan en dat kan best als 'rechtvaardig' gezien worden.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 00:10 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Het zijn de medewerkers van een bedrijf (incl. directie) die er een zooitje van maken hoor, NIET de klant. Direct gevolg van slechte service is dat een bedrijf niet kan blijven voortbestaan en dat kan best als 'rechtvaardig' gezien worden.
Het kan ook gewoon zijn dat door de beslissingen van de de driectie de medewerkers hun werk niet meer goed/naar wens uit konden voeren.

Als de directie het verkeerd aanpakt kun je de medewerkers daar niet de schuld van geven, toch?

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 00:10 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Dit is sowieso bullshit, aangezien Teleplan moest sluiten vanwege het weinige werk wat er nog maar was, niet vanwege de "slechte" service.
Teleplan Nijmegen was de enigste die Iiyama(en tegenwoordig ook LG) monitoren repareerde, klanten hadden verder geen andere plek om hun monitor te laten fixen.......

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 00:07 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Jij snapt er echt geen donder van mannetje!! Natuurlijk wordt Teleplan niet gesloten doordat het personeel je zo schofterig behandelt of doordat ze altijd schade veroorzaken aan (o.a. de coating van) beeldbuizen. Het wordt gesloten doordat er te weinig werk is. Die mensen die daar werken verdienen het gewoon om ontslagen te worden. Die hele tent moet branden wat mij (en met mij vele anderen) betreft. Ik vind het echt fantastisch dat die mensen nu op straat staan en dat meen ik uit de grond van mijn hart. *D

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 10:46 schreef Eizo het volgende:

[..]

Jij snapt er echt geen donder van mannetje!! Natuurlijk wordt Teleplan niet gesloten doordat het personeel je zo schofterig behandelt of doordat ze altijd schade veroorzaken aan (o.a. de coating van) beeldbuizen. Het wordt gesloten doordat er te weinig werk is. Die mensen die daar werken verdienen het gewoon om ontslagen te worden. Die hele tent moet branden wat mij (en met mij vele anderen) betreft. Ik vind het echt fantastisch dat die mensen nu op straat staan en dat meen ik uit de grond van mijn hart. *D
Wow, das wel erg hard. Maar ik begrijp je frustraties ook wel enigszinds: mijn monitor is nu al 4x omgeruild. Telkens is de "nieuwe" monitor kapot. Ik moet binnenkort weer gaan bellen voor de 5e keer. Ik vind wel dat ze altijd zeer netjes aan de telefoon zijn. De kwaliteit die ze leveren is echter zeer slecht.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Die is idd zo slecht dat ik mijn monitor niet eens DURF te brengen voor reparatie/vervanging :(

Verwijderd

Dat Teleplan niet helemaal ok is weten we wel en daar hoeft echt niet voor geflamed te worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.