Toon posts:

Painting parts on cards

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi there me again.

I got this question, but I use the search and didn't fint the answer. What can and can't I paint on my cards. Is everything painteble (*D) or where should I stay clear of. And what paint must I use.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Uhh... you better try another forum.

An english one, that is...

}:O

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
cards? I take it you mean pci/agp/isa cards?

As long as you take non-conductive paint you should be fine, altough I wouldn't reccomend painting parts that get really hot ;)

* FragFrog also once painted his computer when it was up'nd running, no problemo :D

edit:

He halve zool, waarom praat je Engels??? Ik maar denken dat hier per ongeluk outlander was terechtgekomen 8-)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10-2025
spreken ze in nijkerk engels dan :P
lijkt meer op engrish trouwens dan engels maarja...

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 11:19
Waarom zou je zowiezo je kaarten schilderen :? Ze zijn toch mooi zat van hun zelf :?

Een kast, das een ander verhaal.. :)

/edit

Ja, en waarom Engels? Erik van Trigt lijkt me een normaal Nederlandse naam.

PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 22:07 schreef SiNTeK het volgende:
Waarom zou je zowiezo je kaarten schilderen :? Ze zijn toch mooi zat van hun zelf :?

Een kast, das een ander verhaal.. :)

/edit

Ja, en waarom Engels? Erik van Trigt lijkt me een normaal Nederlandse naam.
we worden gefopt :P |:(

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

Felyrion

goodgoan!

Op dinsdag 18 juni 2002 21:48 schreef trigt012 het volgende:
Hi there me again.

I got this question, but I use the search (i used the search) and didn't fint(find) the answer. What can and can't I paint on my cards. Is everything painteble(paintable) (*D) or where should I stay clear of. And what paint must(do I have to) I use.
zo... al heel wat beter :P

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Jaja, als er ooit een echte Engelsman hier langskomt, dan wil ik de post best laten staan, en nog vertalen ook nog. Maar dit riekt naar luiheid van de topicstarter (kopieren van een post van een ander forum), en dat hoef ik niet te belonen. Nog afgezien van het feit dat het wel extreem beroerd Engels is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.