Ok.. het wordt een 900Mhz Dondervogel.. nu nog een mamaplank. Gezien de problemen met de ASUS A7V die ik hier heb gezien (terecht of onterecht... dat is nu niet de discussie hier.. ik wil gewoon een Abit KT7) en het feit dat ik al jaren trouw Abit klant ben, zit ik te denken aan een KT7..
Alleen.. zou ik hem nou MET of ZONDER onboard RAID controller nemen?
Momenteel heb ik er een Quantum Fireball 18GB ATA66 7200 rpm en een IBM 8 GB ATA33 5400 rpm (meen ik) in hangen.. Waarschijnlijk gaat die 8 GBer naar mijn 2e systeem en zal vervangen worden door een IBM 30+ Gigger.
Leuk dat IDE RAID, ik ken namelijk alleen RAID-5 met SCSI platen etc... alleen wat zijn de mogelijkheden van zo'n onboard IDE RAID controller.. en wat heb *IK* er aan, en maakt het nog uit wat voor HD's je d'r aan hebt hangen?
Is het ook mogelijk om nu een KT7 (non RAID) te kopen en daar later een IDE RAID controller in te prikken (PCI kaartje)?
Uw meningen en opinies bitte
Alleen.. zou ik hem nou MET of ZONDER onboard RAID controller nemen?
Momenteel heb ik er een Quantum Fireball 18GB ATA66 7200 rpm en een IBM 8 GB ATA33 5400 rpm (meen ik) in hangen.. Waarschijnlijk gaat die 8 GBer naar mijn 2e systeem en zal vervangen worden door een IBM 30+ Gigger.
Leuk dat IDE RAID, ik ken namelijk alleen RAID-5 met SCSI platen etc... alleen wat zijn de mogelijkheden van zo'n onboard IDE RAID controller.. en wat heb *IK* er aan, en maakt het nog uit wat voor HD's je d'r aan hebt hangen?
Is het ook mogelijk om nu een KT7 (non RAID) te kopen en daar later een IDE RAID controller in te prikken (PCI kaartje)?
Uw meningen en opinies bitte
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)