Onterecht gemod op T.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Okay heb dit dus nooit gedaan, en zeik normaal nooit zoveel over puntjes, maar dit vind ik gewoon te ver gaan. Zit nu de afgelopen 2 jaar bij T.net maar dit is gewoon niet leuk meer. Gaat om het volgende:

http://www.tweakers.net/nieuws/22199
Ik wil niet zeiken hoor, maar welke knuppel zit hier te modden? Ik krijg een -1 overbodig op de volgende zin
Krijg toch wel een naar gevoel dat RIAA nu wel alles voor elkaar krijgt, Napster dood, kazaa schijndood...
En nu audiogalaxy..
en bovenstaande persoon krijgt +2 grappig met:
Dit is overigens een historisch moment, de RIAA boekt in zekere zin, voor het eerst succes, tot groot verdriet van vele miljoenen fanatieke gebruikers
Rara. politie pet.
Alvast bedankt

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik ben ontzettend blij te zien dat iemand iig een keer 1 van mijn links gevolgd heeft :)

Overigens maakt de tag niets uit voor je uiteindelijke karma-berekeningen, het is alleen voor de vorm. Een onterechte tag is dus geen directe ramp :)

[edit] En dan vergeet ik nog te melden dat wat je nu doet ontzettend veel beter is dan je reactie editten, ook in de toekomst ben je hier van harte welkom :)

Ik kan helaas niet meer modden ivm mijn reactie, ik heb het draadje ff onder aandacht van andere modders gevestigd ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ja heb het nu heel vaak meegemaakt, maar dit deed gewoon de druppel overlopen. Steeds maar inslikken, maar nu ho maar

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je reactie staat nu op +2 inzichtvol, dat vind ik redelijk ruim, maar kan er best mee leven

de rest van de thread ligt er redelijk bij, misschien wat kleine plusjes of minnetjes waarover getwijfeld kan worden, maar vind dit verder geen toonbeeld van een verkeerd gemoddereerde thread

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Ja heb het nu heel vaak meegemaakt, maar dit deed gewoon de druppel overlopen. Steeds maar inslikken, maar nu ho maar
Daarvoor is dit forum, je bent van harte welkom om hier te posten, als je wil elke keer, als er iets mis-gemod wordt :)

Er zijn helaas niet zo veel actieve moderators, dus we zijn afhankelijk van 'informatie' van de mensen die fout gemodereerd zijn om de draden doelgericht aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 05-10 00:10
Je kan ze*ken wat je wilt, het modereer systeem doen ze toch niet weg :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
En dit helpt wel? dachutniet :{

Er zijn veranderingen in het moderatie-systeem in aankomst. Ik denk idd dat het afschaffen van het modsysteem niet zo snel zal gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 16:31 schreef Gman het volgende:
Nee, want dan zouden alle reacties blijven staan. De trolls/flames zouden dan ook zichtbaar zijn voor de "normale" bezoeker, dat maakt het niet overzichtelijker. < I.M.O. :)

In elk geval: als je het modsysteem wilt opdoeken moet je in TFF zijn, in TMF hebben ze het niet zo op zelfmoord >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 16:35 schreef Mecallie het volgende:

[..]

Nee, want dan zouden alle reacties blijven staan. De trolls/flames zouden dan ook zichtbaar zijn voor de "normale" bezoeker, dat maakt het niet overzichtelijker. < I.M.O. :)

In elk geval: als je het modsysteem wilt opdoeken moet je in TFF zijn, in TMF hebben ze het niet zo op zelfmoord >:)
EDIT: Rennie! Wat leer je die arme Nettie toch allemaal voor dingen! Daar is dat jongetje toch nog helemaal niet klaar voor! >:) :P (sig.)

EDIT2: wie heeft die edit en quote knop verwisseld !?! |:( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 20 juni 2002 16:31 schreef Gman het volgende:
Hoi Gman,

Als je een probleem hebt met het moderatiesysteem willen de mensen hier je graag helpen, maar dan zul je wel links moeten geven naar je reacties en erbij vertellen waarom je vind dat ze niet juist zijn beoorbeeld.

We zijn absoluut niet van plan om het moderatie-systeem af te schaffen, maar voor verbetering is altijd ruimte.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1