msi k7tpro (4 rode led's)

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik ben gewoon bezig trallalala , en tjoep pc floept uit , 4 rode leds , pc uit opnieuw aan , 4 rode led's.... volgens boekje is 4 rode led's dat me cpu kapot is , maar ik heb dit wel eerder gehad , toen wachte ik 30 minuten en deed ie het weer , nu heb ik al 6 uur gewacht en opnieuw aan enzo , maar hij geeft heletijd 4 leds

ik wil weer graag pc'en op me eigen pc ;(

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens de bios te reseten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk is je proc echt kapot, heb namelijk hetzelfde moederbord, en had ook 4 ledjes branden :( Ik heb een nieuwe proc moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
Dit is een heel bekend probleem bij MSI bordjes :(

Ik heb er zo al 2 van de 3 gehad.

ff proc. er uit .... ff aanzetten ... proc. weer terug en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
dus proc eraf halen , dan aanzette , uit , proc erop en klaar is kees ?
en cpu lijkt me niet echt kapot want hij heeft dit in verleden ook wel vaker gedaan alleen toen deed ie het na een tijdje wel weer

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zelf had ik er een stukkie uit, lag dus niet aan het mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik had dat probleem niet toen ik er nog een amd 900 op had zitte , na die 1400 kreeg ik deze grappen , kan btw ook wel aan bios flash liggen

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 19:54

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Hmz... Ik begin een beetje te twijfelen of dit mobo wel zo goed is...

De Topics met kapotte planken springen als paddestoelen uit de grond :(

( [topic=528230/1/25] enz... )

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het moment heb ik hetzelfde probleem... meestal ging het bij mij na een tijdje weer werken, maar nu al 3 dagen nix... meestal 4 orde ledjes, soms rood rood groen rood.
ga maar binnenkort een nieuw mobo kopen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BIOS reset
PCI vidkaart erin en booten....werkt meestal.

Mijn K7T is zojuist overleden. misschien blij toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik heb bios al reset toen kwam ik op 1 groen ledje waar ie toen kapte , keyboard controller , toen weer opnieuw aan / uit en toen deed ie weer 4 leds

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik heb er zelf al 3 zomaar kapot zien gaan, en nog meer hier op het forum.
Het lijkt me dus gewoon n enorm brakke serie van MSI.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
pak toch echt ff een pcividkaart en post em daarmee
uitzetten en agp erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik heb hem ook al geprobeerd te booten met alleen de cpu , zonder succes , dus geen cdrom , pci kaarten de hele bende

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 13:58

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

nou ik stuur er vandaag 2 terrug en ik eis van die lui gewoon nieuwe en het liefst een ander merk want dat msi moet ik niet meer.

wat heb je nou aan spul wat het de ene keer wel doed en de andere keer weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
sja bij mij heb het eingelijk altijd wel goed gedaan , altans met die amd 900 heb ik ik 60 graden cpu stabiel zonder probs gehad , maar sinds deze amd 1400 gekke uitvallen , kan opzich wel aan tempratuur liggen , want in winter heb ik er geen last van gehad , ken ook nog aan chipset liggen dan , daar zit geen extra koeling op , en vandaag was het ook wel 35 graden in me kast :/

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen pcikaarten liggen en volgens mij is mijn garantie al ruim vRlopen :(
weet iemand hoelang de fabrieksgarantie van zo'n mobo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 15:15

dread

Sluwe vlaming

klote moederbordjes indeed,
heb net hetzelfde bij het opstarten rode ledjes maar ik hoor wel lawaai van fans die draaien heb alleen geen beeld,
nu zet ik hem aan bij de voeding achteraan de kast en heb geen probleem meer
begrijpe die begrijpe kan

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

probeer de northbridge enzo is aan te drukken en ik weet bijna zeker dat je mobo dood is :( ik heb nu een k7t turbo en die werkt ook maar half en mijn processor is er op weggefikt :(

voor mij geen MSI meer

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Huisgenoot hier heeft ook een k7pro2a en beeldscherm wou niet meer aan (stond uit, energy saving)
rebooten helpt niet er branden 3 rode lampjes en die dichst bij het moederbord brandt niet (kapot?) dus zal ook wel rood zijn
geen beeld wel fans aan
bios wordt nieteens gestart denk ik

dus jullie tip is proc er maar eens uithalen kijken of hij niet zwart is?
zal ook wel te warm zijn geworden, hopelijk is er niks kapot en is moederbord in die 'hijistewarm-stand' blijven hangen en kan ik hem daar nog vanaf praten

wil niet flamen maar heb het altijd een maf moederbord gevonden, geluid viel bijv vaak uit zonder reden, geef mij mijn asus maar

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op dinsdag 18 juni 2002 22:35 schreef NaLiN het volgende:
sja bij mij heb het eingelijk altijd wel goed gedaan , altans met die amd 900 heb ik ik 60 graden cpu stabiel zonder probs gehad , maar sinds deze amd 1400 gekke uitvallen , kan opzich wel aan tempratuur liggen , want in winter heb ik er geen last van gehad , ken ook nog aan chipset liggen dan , daar zit geen extra koeling op , en vandaag was het ook wel 35 graden in me kast :/
uhh, ik heb hier een K7T pro2 ms 6330 en volges de handleiding gaat die maar tot 1300 MHz. dus misschiend at ie daarom jouw 1400 niet goed pakt?????

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik heb die amd 1400 nu 7 maanden ongeveer , hij deed het prima altijd , alleen eens in de zoveel tijd floepte ie uit , maar ging dan wel weer aan na 30 minuten , maar nu wil ie niet meer aan :( hij blijft bij 4 rode lampjes , af en toe komt ie nog tot de keyboard controller

en nu komt iemand met bericht over dat ie maar tot 1.3 ghz kan ... dus ik kijk ff op msi site

Support Socket A for AMD® Athlon / Duron Processors

Supports 600MHz ~ 1.3GHz

ik dacht toch echt dat ik ergens had gelezen dat ie wel 1.4 ghz kon , en hij heb het altijd wel gedaan

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=528825/1/25]

Volgens mij begint het een rage te worden; uitvallende 6630 bordjes..

Fabrieksgaratie was meende ik 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:42

Meneer aard

Porsche rulez!

moet je reggen bij het msi forum, daar vind je je antwoordt vast en zeker.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op woensdag 19 juni 2002 14:12 schreef NaLiN het volgende:
ik heb die amd 1400 nu 7 maanden ongeveer , hij deed het prima altijd , alleen eens in de zoveel tijd floepte ie uit , maar ging dan wel weer aan na 30 minuten , maar nu wil ie niet meer aan :( hij blijft bij 4 rode lampjes , af en toe komt ie nog tot de keyboard controller

en nu komt iemand met bericht over dat ie maar tot 1.3 ghz kan ... dus ik kijk ff op msi site

Support Socket A for AMD® Athlon / Duron Processors

Supports 600MHz ~ 1.3GHz

ik dacht toch echt dat ik ergens had gelezen dat ie wel 1.4 ghz kon , en hij heb het altijd wel gedaan
is idd wel beetje vaag dat ie het dan niet gewoon helemaal niet doet.

waarschijnlijk ligt er gewoon geen duidelijke grens, maar begint ie rond de 1300 instabiel te worden en hebben ze dus maar gezegd dat ie niet meer aankan dan 1300.

het is dus eigenlijk geen technische spec. dat ie maar tot 1300 gaat, maar meer een soort van waarschuwing, zo van:

"we zeggen dat er niet meer dan 1300 in kan, want dan zetten ze der iig geen procs in van 1400 ofsow die instabiliteit veroorzaken."

komt het trouwens niet egwoon doordat je hem hebt overgeclockt???????

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dat moederbord ook gehad met zelfde probleem.
alleen met een 1.2 Ghz
bah voor mij nooit meer MSI :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 14:46 schreef aard het volgende:
moet je reggen bij het msi forum, daar vind je je antwoordt vast en zeker.
Attention
MSI forum will be temporarily closed.
MSI is in the process of building a new forum to serve you better & to enhance forum overall structure.
We are expecting to launch our all new forum on July.
Sorry for any inconvenience.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb ik ook gehad: Mobo was overleden.

Aankoopbon terugzoeken en het bordje inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 08:39
Heb het ook gehad (niet opstarten, niet uit sleepmodus komen) met een amd 1000 (k7t pro2a). Schijnt een slechte serie te zijn (de hele 6330 serie).
Enig licht puntje : de fabrieksgarantie van MSI is 3 jaar.

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:07 schreef Tonton het volgende:
Huisgenoot hier heeft ook een k7pro2a en beeldscherm wou niet meer aan (stond uit, energy saving)
rebooten helpt niet er branden 3 rode lampjes en die dichst bij het moederbord brandt niet (kapot?) dus zal ook wel rood zijn
geen beeld wel fans aan
bios wordt nieteens gestart denk ik

dus jullie tip is proc er maar eens uithalen kijken of hij niet zwart is?
zal ook wel te warm zijn geworden, hopelijk is er niks kapot en is moederbord in die 'hijistewarm-stand' blijven hangen en kan ik hem daar nog vanaf praten

wil niet flamen maar heb het altijd een maf moederbord gevonden, geluid viel bijv vaak uit zonder reden, geef mij mijn asus maar
Volgens mij is dat vastlopen in slaapstand te verhelpen met een Bios Update, het is in ieder geval een bekend probleem bij MSI dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
thx for forums
btw prob heb ik ook wel eens voor dat ik hem overgeclocked had mee gemaakt

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
me pc doet het weer , ik keek verkeerd in dat lekker duidelijke boekje van msi , keren dat ik een lampje kreeg was niet van me keyboard maar van me geheugen, geheugen opnieuw erin gedaan en hij deed het
in boekje staat horizontaal die ledjes op mobo zitte ze verticaal , maar nu heb ik weer een nieuw prob :(
nu is ineens op 1400 mhz me cpu 55 graden , terwijl hij eerder op 1500 hmz 44 graden werd , casetemp in allebij de gevallen 30 graden , artic silver opnieuw erop gedaan , koelblok word warm

edit:

net alweeer een uitvaller gehad :(
temp lijkt weer normaal ineens :? vage bende

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijne doet het weer, zomaar. echt totaal zonder reden ging het kloteding het opeens weer doen :(
stond op het punt hem er uit te halen en hem op te sturen, hoewel ik toch weet dat als ik een nieuwe krijg dat het ding even KUT is, want ik heb al een keer een nieuwe gekregen en ik heb nu dus nogsteeds het probleem, het ding is onbetrouwbaar als de tering.
Voor mij NOOIT meer msi. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik heb nu 2 keer al uitval gehad , 2x even ram eruit gehaald , ff van slot gewisseld en hij deed het weer, mischien slecht ram slotjes , maarja kan van alles zijn :(

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik had het ook.... de laatste tijd dan, *floep* alles uit. Dan stroom eraf, ff wachten en gaan. Ik heb dus maar een nieuw mobo gekocht... :'(

Ik had een MSI K7T Pro 2a, MSI 6330 dus, met de laatste BIOS erop en een 1300 MHz processor.

Een maat van mij had ook hetzelfde probleem... je hoort het inderdaad erg vaak dat MSI 6330 serie-bordjes het na 1 a 1,5 jaar gaan opogeven... Ik heb nu een EPoX 8KTA3 gekocht.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik sluit me aan bij het rijtje slachtoffers dat zn k7t pro heeft verloren.
Na mijn bios flash ineens -floep- en uit is ie gebleven.
Na ja misschien beter, heb nu een heel mooi bordje!

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht... het 3de topic al waar ik reply over die verdomde MSI K7Tpro.... wat is dit voor een mobo man ?? ESF Ice heeft em ook, en die heeft er geen probs meej...

Heeft MSI al iets gezegd over dit probleem ??

[edit]
Sorry dat ik het zeg maar voor de mensen die geen MSI meer willen : GA VOOR EEN A-MERK.... Klaarblijkelijk kan MSI het NIET klaarspelen om zich te ontwikkelen tot een A-merk...
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had dit ook ff bios jumper gereset en floep alles werkte weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 21:25 schreef FatalError het volgende:
Ik heb er zelf al 3 zomaar kapot zien gaan, en nog meer hier op het forum.
Het lijkt me dus gewoon n enorm brakke serie van MSI.
Ik heb zelf ook de msi k7t turbo gehad en deze was uiterst snel en stabiel.

Mijn 1ghz tb liep op deze mobo zonder problemen op 1.33ghz.
vcore 1,725. geen fsb overclocking maar MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
moet je de stroom aanzetten als je de bios reset jumper hebt overgezet? dan weer uit en weer normale plek?
op mijn asus moet dat wel maar ik las in dat msi boekje geloof ik dat dat juist niet moest, vind het zo maf jumper verzetten en weer terug en het zou goed moeten zijn

edit: het gaat hier dus over een msi k7tpro2 en heb de proc in mijn systeem gehad en hij liep perfect

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook dat probleem met msik7tpro, en het schijnt het vcore dingetje te zijn dat megaheet word.... (voel er maar eens aan als de comp aanstaat, het zit links van de kabel waar de stroom het mobo in komt).
ik ga de mijne opsturen, en vragen om een turbo ofzow, die heeft het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Heb precies hetzelfde probleem, heb nieuwe cpu gekregen toen 1.1 gig, 15min floep weer uit.

Het heeft helemaal geen nut je bios te resetten ram te switchen of whatever. Het is gewoon puur toeval dat ie weer aan gaat, enigste oplossing, andere mobo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een slachtoffer van een niet goed werkend KT7Pro 2A boord.

Zou dit de enige serie van msi zijn die niet goed is of zijn de volgende zoals de KT3 ook na een jaar naar de klote, zo ja wat kan je dan voor goed merk aanschaffen.
Want ik en de meeste hebben waarschijnlijk geen zin om ieder jaar een ander mobo te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 juni 2002 @ 11:30:
ik heb ook dat probleem met msik7tpro, en het schijnt het vcore dingetje te zijn dat megaheet word.... (voel er maar eens aan als de comp aanstaat, het zit links van de kabel waar de stroom het mobo in komt).
ik ga de mijne opsturen, en vragen om een turbo ofzow, die heeft het probleem niet.
ff oude koeien uit me eigen sloot halen , is dat zo'n regenboog achtig spiraaltje ofzo? mijn koelblok drukt er met 1 hoek tegenaan

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 15:50

Maximus

There is no substitute

NaLiN schreef op 18 juni 2002 @ 20:23:
ik ben gewoon bezig trallalala , en tjoep pc floept uit , 4 rode leds , pc uit opnieuw aan , 4 rode led's.... volgens boekje is 4 rode led's dat me cpu kapot is , maar ik heb dit wel eerder gehad , toen wachte ik 30 minuten en deed ie het weer , nu heb ik al 6 uur gewacht en opnieuw aan enzo , maar hij geeft heletijd 4 leds

ik wil weer graag pc'en op me eigen pc ;(
opsturen dat ding, ik heb er nu ook last van maar dan met de K7TPro versie. Die was dus ook kapoet. Gewoon RMA claimen en dan verder tweakeren op een laptop. Mijn bord is nu 3 daagjes onderweg. Sinds Zaterdag :) en het duurt ongeveer 3 week

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

zonder dit topic te lezen weet ik 100% zeker dat mobo dood is :)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
n00b | IA schreef op 12 augustus 2002 @ 20:40:
zonder dit topic te lezen weet ik 100% zeker dat mobo dood is :)
hm ik post toch echt met een dood mobo dan

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang hebbie je mobo al ik zie nu dat je aardig lang aan het klooien bent met je mobo

ik zou hem gewoon ff omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 23:51

Kortfragje

......

MSI d00d , niets anders, had ik ook , hebben duizenden voor je gehad , bonnetje zoeken en via je verkoper je 3 jaar fabrieksgarantie claimen .

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik heb het al opgelost , mijn heatsink kwam tegen dat voltage regultor spiraal , hoek eraf gevijld , 40 mm fannetje boven op de cpu fan , zo zette dat ie boven dat regulatortje komt , en hij heb casetemp 35 overleefd zonder vage shit , nu weer overgeclockt , fans aan ect , 40 graden cpu , 27 kast , i gues no worry's for me

eerder viel ie al uit na 2 minuten halflife zonder extra fans

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Mijn MSI k7t pro 2a is vorige week overleden, nadat ik aanvankelijk d8 dat de procesor stuk was (dled alle 4 op rood) kreeg ik met de nieuwe processor dezelfde problemen, nadere inspectie wees uit dat de condensatoren op mijn bord stuk zijn, lijken haast te zijn ontploft(bruine smurrie op m'n voeding).
ga morgen naar de winkel hierzo.

Ik heb al een en ander gelezen over deze mobo's en het is vooral de k7t pro, pro2 en pro 2a die moeilijk doen, schijnt bij warm weer nog iets erger te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check dit eens:

probleem met pc

info afkomstig van Technische Dienst MSI-NL (is nu dus onderweg voor RMA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een jaar de MSI K7T266a Pro2-RU en daar heb ik geen problemen mee..gelukkig.
Ik ga denk ik alleen binnenkort de MSI KT3 of de opvolger daarvan kopen :)
Pagina: 1