ik heb het nodige afgespeurd over het internet en forums en ik kwam een klein beetje in de richting. nu nog het laatste stapje 
ik wil dus een hele tabel bestaand uit htmlcode maken in flash.
ik weet hoe ik htmlcodes moet gebruiken in flash, doormiddel van dynamic text en load of setvariable. Dit stond ook op andere flash forums uitgelegd maar dus niet hoe je een hele tabel maakt...
ik heb html code gegenereerd in dreamweaver en die code dus gecopy paste in het powerscript (met die variable kan je html gebruiken) de tabel wordt niet goed weergegeven
ipv van dit in dreamweaver:
krijg ik in flash dit:
hoe krijg ik dit goed in flash 5.0
het mag ook in flash mx zijn, ik heb beide maar ik werk nog met flash 5
ik wil dus een hele tabel bestaand uit htmlcode maken in flash.
ik weet hoe ik htmlcodes moet gebruiken in flash, doormiddel van dynamic text en load of setvariable. Dit stond ook op andere flash forums uitgelegd maar dus niet hoe je een hele tabel maakt...
ik heb html code gegenereerd in dreamweaver en die code dus gecopy paste in het powerscript (met die variable kan je html gebruiken) de tabel wordt niet goed weergegeven
ipv van dit in dreamweaver:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>asdasd</td>
<td>asdasd</td>
</tr>
<tr>
<td>asdasd</td>
<td>asdasd</td>
</tr>
</table> |
krijg ik in flash dit:
code:
1
| bla = "<table width=\"100%\" border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">\r\n <tr> \r\n <td>asdasd</td>\r\n <td>asdasd</td>\r\n </tr>\r\n <tr> \r\n <td>asdasd</td>\r\n <td>asdasd</td>\r\n </tr>\r\n</table>"; |
hoe krijg ik dit goed in flash 5.0
het mag ook in flash mx zijn, ik heb beide maar ik werk nog met flash 5