SSU voor n440bx

Pagina: 1
Acties:

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
ik ben op zoek naar de intel SSU util voor het n440bx board van intel.. het ding is bij intel (ondanks verwijzingen) niet te vinden.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik heb even voor je gezocht ,maar ik heb ook niets kunnen vinden. Wat is het voor software en kan er ook eventueel een vervanger gevonden worden? Vertel trouwens eens iets meer , zoals je O/S , rest van je specs , problemen etc etc.

Raku

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

Topicstarter
als ik het goed begrijp is het een tooltje om je bios & systeem verder mee te kunne configureren.. zou draaien vanaf een bootable dosflop

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
n440bx

Hier staan alle bestanden die te downloaden zijn voor dat bord. Maar ik ben bang dat dat progje alleen op cd staat ofzo. Als ik het goed heb begrepen is dat ssu niets meer dan een programma wat de bios bepaalde instellingen aanleerd. Dus als je 30 van die servers hebt dat je één keer die instellingen maakt en dan met dit programmatje alle biossen kan goedzetten. Ik denk vanuit windows.

I, for one, like Roman numerals

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Op dinsdag 18 juni 2002 22:55 schreef Def_P het volgende:
n440bx

Hier staan alle bestanden die te downloaden zijn voor dat bord. Maar ik ben bang dat dat progje alleen op cd staat ofzo. Als ik het goed heb begrepen is dat ssu niets meer dan een programma wat de bios bepaalde instellingen aanleerd. Dus als je 30 van die servers hebt dat je één keer die instellingen maakt en dan met dit programmatje alle biossen kan goedzetten. Ik denk vanuit windows.
Daar had ik ook gekeken , maar nix gevonden. Google vond ook niets. Misschien heeft iemand nog wel zoiets op zijn pc staan. Probeer eens met kazaa of zow? It's worth a try.

Raku