lunatic thanx mate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
dat je dit topic gesloten hebt vanwege die irritante euuhh.. reply's http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/525835

en je hebt volkomen gelijk (btw, ik heb me er ook welles schuldig aan gemaakt, maar zo erg :) )

:)

maareuh.. wrom die van mij?! heb ik nu een bad reputation?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Graag gedaan, maar je mag dit ook wel via mail/ICQ/MS/yahoo/AOL/trillian doen :)s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Tuurlijk heb je nu geen slechte reputatie. Jij kan er niks aan doen dat je topic is gesloten door een paar lui die je topic verzieken met loze replies.
Een topic met alleen maar 'fijn voor je' is natuurlijk ook erg nutteloos ;) . Het zou toch nergens meer over gaan, dus daarom heeft LuNaTiC hem denk ik op slot gedaan :)

jadjong:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2a

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

je moet het sluiten ten eerste al niet zien als iets persoonlijks. Maar het ligt iig niet aan jou. Dat mensen raar reageren kan jij natuurlijk niets aan doen. Ik had zelf liever gezien dat lunatic die mensen die raar replyen een waarschuwing gaf ipv het closen van het topic.Niet dat het meer interessant is na 7 pagina's gezeur. :P Maar het heeft iig niets met jou als persoon te maken , en de modjes zullen je ook niet anders gaan bekijken. Waarschijnlijkkomt het nieteens in je notes te staan.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 12:59

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
ps, ik ben t er ook mee eens dat ie dicht is hoor :) topic sloeg al eigenlijk nergens over, maar hee 'da's de hk ") '.

voor de rest laat m gwoon maar dicht (t bloedde toch dood).. alhoewel er toch soms nog leuke reacties tussen stonden..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 19:52

Blauw

De Schreeuw

Fijn voor je :? :D

Dit is wel een beetje zinloos allemaal. Zielig voor de topicstarter dat zijn topic zo naar de klote geholpen wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja, het topic ging ook eigenlijk nergens over ;)

Waarschijnlijk had het toch wel op slot gegaan, maar de eerste paar replies kunnen essentieel zijn voor het verloop van een topic.

Soms zie je dat uit een vrij nutteloos begin er een toch nog leuk topic uit kan voortkomen. In dit geval lopen de eerste paar mensen allemaal met elkaar mee, en dan voel je het al op je sokken aankomen dat het topic verpest wordt.
k had zelf liever gezien dat lunatic die mensen die raar replyen een waarschuwing gaf ipv het closen van het topic
lijkt me erg moeilijk en nutteloos werk na zoveel replies. Dan kies ik toch liever voor een slotje met een mededeling naar iedereen toe...

Sommigen vinden het blijkbaar leuk om aan kuddegedrag mee te doen en dan andermans topic te verpesten (ongeacht of dit topic zinnig genoeg was om te blijven staan, je kan dan nl gewoon op 'back' drukken, of het topic in SM melden).

edit: voor de duidelijkheid: jij hebt er geen bad reputation aan overgehouden, jij hebt er weinig schuld aan (misschien aan het feit dat je topic nogal een zinloze mededeling was >:) :P ;) Maar dat is niet erg, zolang het niet heel vaak gebeurt zodat het irritant wordt).

Een slotje is daarom ook (bijna) nooit een straf :+ Het is gewoon een middel om het forum netjes te houden, zodat er niet nog meer van die onzinreplies komen (dat is en blijft forumvervuiling). Verder is een slotje ook vaak een middel om flamewars niet verder uit de hand te laten lopen als die niet eerder bijgestuurd kon worden (dat komt voor, soms ben je gewoon te laat daarmee...)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1