Ik had hier al een keer wat over gepost, ik heb een msik7tpro Mobo athlon tb 800 proc / 512 sdram/ en een gf2mx. Nou begon het paar maanden geleden, dat hij vast gewoon uitviel (tijdens spellen) en dan een paar uur lang niet meer opstarten, en soms maar 2 min ofzo. Het werd dus steeds erger enzo, en de laatste dagen/week is het echt extraam, als ik een kwartiertje gta3 speel valt hij uit, en soms boot hij gewoon ongelovelijk lang niet meer, als ik hem 30 keer aan probeer te doen en stroom etc er steeds afhaal gaat ie soms wel weer aan. Ik heb al ander geheugen getest, een andere voeding geprobeerd.... maar niks hielp
vcore in bios lager gezet ....
ik heb alleen nog een netwerkkaart erin die ik er nog niet heb uit proberen te halen, maar het lijkt me sterk dat een computer niet eens een Dos-scherm toont als daar iets mee is. Nu zal het dus me mobo of processor zijn, en heb ik maar besloten (tenzijn iemand nog een opslossing of suggestie heeft) een nieuwe Mobo+processor te kopen, nu vraag ik me af wat ik op dit moment het beste kan kopen, en kan je op de moederborden van tegewoordig nog steeds SDram gooien of moet ik er DDram bij kopen? ik dacht aan iets van max 400 a 450 euro.
Thnx
vcore in bios lager gezet ....
ik heb alleen nog een netwerkkaart erin die ik er nog niet heb uit proberen te halen, maar het lijkt me sterk dat een computer niet eens een Dos-scherm toont als daar iets mee is. Nu zal het dus me mobo of processor zijn, en heb ik maar besloten (tenzijn iemand nog een opslossing of suggestie heeft) een nieuwe Mobo+processor te kopen, nu vraag ik me af wat ik op dit moment het beste kan kopen, en kan je op de moederborden van tegewoordig nog steeds SDram gooien of moet ik er DDram bij kopen? ik dacht aan iets van max 400 a 450 euro.
Thnx