yo tweakers,
ik heb een probleem met mijn DVD speler en CDWriter, dit is gekomen nadat ik wat aan het kloten ben geweest met CDRWin (aantal versies - 4.0, later gewoon 3.9G) en de ASPI drivers (ForceASPI 1.7).
Op een gegeven moment zag ik mijn driveletters niet meer (van de DVD en Writer), dus ik vond het al raar en ben dus gaan kijken in de device manager.
Daarzo kwam ik hetvolgende tegen:
Ook heb ik de ASPI drivers en CDRWin uninstalled, maar ook dat hielp weinig.
Ik kon overigens nog wel branden met CDRWin
Ik hoop zo genoeg informatie gegeven te hebben om mij te kunnen helpen, zoniet dan hoor ik het graag
ik heb een probleem met mijn DVD speler en CDWriter, dit is gekomen nadat ik wat aan het kloten ben geweest met CDRWin (aantal versies - 4.0, later gewoon 3.9G) en de ASPI drivers (ForceASPI 1.7).
Op een gegeven moment zag ik mijn driveletters niet meer (van de DVD en Writer), dus ik vond het al raar en ben dus gaan kijken in de device manager.
Daarzo kwam ik hetvolgende tegen:
Dit staat bij beide apparaten. Ik heb al een aantal keer geprobeerd om uninstall te doen van die devices (ook IDE Controller) en vervolgens windows ze opnieuw te laten detecteren, maar het wilde niet helpen. Hij installeerde wel opnieuw de apparaten, maar die foutmelding bleef staan.Device status:
Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Ook heb ik de ASPI drivers en CDRWin uninstalled, maar ook dat hielp weinig.
Ik kon overigens nog wel branden met CDRWin
Ik hoop zo genoeg informatie gegeven te hebben om mij te kunnen helpen, zoniet dan hoor ik het graag