Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Dat is ook niet echt een succes geloof ikOp dinsdag 18 juni 2002 19:34 schreef Compubiter het volgende:
Probeer dit topic eens: [topic=517756/1/100]
Nee, maar daar gaat het wel over winkels die hem (niet) hebben. Althans, op de laatste pagina.Op dinsdag 18 juni 2002 19:38 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een succes geloof ik
Daar heb je gelijk in, maar ik zoek een winkel waar ze hem nog wel hebben.Op dinsdag 18 juni 2002 19:44 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het wel over winkels die hem (niet) hebben. Althans, op de laatste pagina.
(oh ja, het lijkt wel een privé topic, we zijn de enigen die posten).
want er zijn d8 ik aardig wat mensen opzoek naar deze cam
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
tää on taas niin tätä
ben ik ook erg benieuw naar...Op dinsdag 18 juni 2002 19:33 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Volgens mij is er veel vraag naar de Canon Powershot A40 alleen is die bijna nergens meer te krijgen.
Ik heb al meerdere bestellingen gedaan (ja ik wil er ook één) en gecancelled omdat het ding niet meer leverbaar is. (oa. bij Diga4U)
Wie weet waar ze nog leverbaar zijn ?
Niemand die meer info heeft?
heb er al bij twee verschillende zaken eentje in de bestelling staan. Ik wil hem namelijk nog voordat ik op vakantie ga hebben.
ik blijf hopen
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
[vertaalmode]Direct leverbaar[/vertaalmode]
Verwijderd
Op woensdag 19 juni 2002 11:07 schreef Gorefest het volgende:
Bij http://www.fotoversand-brinker.de is hij sofort lieferbar dus....
[vertaalmode]Direct leverbaar[/vertaalmode]
HelaasWir versenden unsere Artikel ausschließlich per Deutsche Post;
eine Lieferung per German Parcel oder UPS etc. ist nicht möglich.
dit betekent toch dat ze niet naar het buitenland verzenden?
Verwijderd
Ik zelf heb daarom de A40 opgegeven ik had hem nodig voor mijn vakantie volgende week. Ik ben daarom uitgeweken naar de Fuji2600Z die iets minder handmatige mogelijkheden heeft dan de A40 maar wel weer een stuk goedkoper is, met standaard oplader (16MB SM) en accu's erbij.
De 2600Z is bij Alternate voor een redelijke prijs te kopen en uit vooraad leverbaar!! Zie ook de pricewatch.
Ook de Olympus C220 kan je vergeten! Ook dit is een goed alternatief maar Olympus heeft problemen in de productielijnen en kunnen niet voldoende leveren.
Volgens mij niet, dit betekend dat ze alleen per post verzenden en dat je dus niet met rembours kan laten versturen.Op woensdag 19 juni 2002 11:26 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
[..]
Helaas, wel goedkoop
dit betekent toch dat ze niet naar het buitenland verzenden?
Maar eigenlijk durf ik geen geld over te maken naar zo'n onbetrouwbaar duits zaakje..
Ik dacht wel dat ze gewoon naar het buitland versturen. Het gaat gewoon via de post en de Duitse post draagt het weer over aan de Nederlandse post enzo..dit betekent toch dat ze niet naar het buitenland verzenden?
Kijk eens in de shopsurvey http://www.tweakers.net/shopsurvey/3557
Verwijderd
Wie zegt dat het een onbetrouwbare zaak is?Op woensdag 19 juni 2002 12:43 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Maar eigenlijk durf ik geen geld over te maken naar zo'n onbetrouwbaar duits zaakje..
Hoe danook, ik heb hem bij PC vergelijk besteld en ik had hem 3 dagen later in huis, maar ik had blijkbaar mazzel want die gast zei dat het de laatste was en dat het daarna zeker weer een maand ging duren.
Volgens mij heeft er nog niemand gereageerd in de shopsurveyOp woensdag 19 juni 2002 13:19 schreef Gorefest het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ze gewoon naar het buitland versturen. Het gaat gewoon via de post en de Duitse post draagt het weer over aan de Nederlandse post enzo..
Kijk eens in de shopsurvey http://www.tweakers.net/shopsurvey/3557
nu welOp dinsdag 18 juni 2002 19:38 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een succes geloof ik
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
€450 is toch wel erg duur hoor.....Op woensdag 19 juni 2002 19:19 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
nu wel
€450 duur??Op woensdag 19 juni 2002 19:41 schreef Lord of the Pentium het volgende:
[..]
€450 is toch wel erg duur hoor.....
Ehm...zoek hem maar goedkoper incl. 128 MB CF
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hmmm heeft er wel gestaan...Volgens mij heeft er nog niemand gereageerd in de shopsurvey
Maargoed zoek eens met http://www.google.de/grphp?q=&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=de&meta= op foto versand brinker.
Dan krijge je veel reacties van mensen over de winkel. Komt er op neer zeker goedkoop maar verder weining service en een simpele site. De handelwaar is goed en ook met garantie.
Verwijderd
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Verder nergens iets gevonden in Amsterdam, mediamarkt kon me ook niets zinnigs vertellen (<= wat een knuezige verkopers daar, die kunnen je echt niets vertellen...)
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
athlonkmf in "Athlonkmf is met slotjes aan het gooien!"
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.