Ik heb wat oude games opgezocht, maar onder windows 2000 is het niet full screen...maar met randen er om heen. Is er een mogelijkheid om dit full screen te maken? Heb in dos opties gekeken maar kon dit niet vinden. Iemand?
Het is wel full screen in dat opzicht, heeft dus niet te maken met ALT+EnTER......maar er zitten zwarte balken rond heel het speelveld...bij elke game. Zou graag bv. duke3d full screen spelen in plaats van zo'n klein windowtje...
probeer dan eens met de + knop op je toetsenbord of je het zo nog groter kan krijgen
die naast backspace zit, of het met die andere plus knop ook lukt weet ik niet, heb ik nooit gebprobeerd
die naast backspace zit, of het met die andere plus knop ook lukt weet ik niet, heb ik nooit gebprobeerd
Is niet alleen met dit spel, maar bv. ook met monkey island...
Even ter aanvulingOp dinsdag 18 juni 2002 20:33 schreef Crash-Override het volgende:
mischien met een dos sim
[topic=415772/1/25]
Op dinsdag 18 juni 2002 20:35 schreef White Dust het volgende:
[..]
Even ter aanvuling
[topic=415772/1/25]
had de link net gevonde --> [topic=415772/1/25]
Heb die emulator geprobeerd, maar dat is totaal niet wat ik zoek...het draait ook nog eens heel traag. Had gehoopt dat er een standaard optie is waar dit kan worden gewijzigd...
Neej vergeet het maar, standaard zit die optie niet in W2K.
Je zou natuurlijk als je perse een DOS game wil spelen ff een oude Win95/98 bootflop kunnen opzoeken en daar van DOS proberen te starten.
Of gewoon je system dualboot maken met bijv Win98 zodat je die oude dos-based games nog es kan spelen als je daar zin in heb
Je zou natuurlijk als je perse een DOS game wil spelen ff een oude Win95/98 bootflop kunnen opzoeken en daar van DOS proberen te starten.
Of gewoon je system dualboot maken met bijv Win98 zodat je die oude dos-based games nog es kan spelen als je daar zin in heb
Pagina: 1