Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
ik zou gewoon bij de live blijven. zonde van je geld ik zou de volgende gen. geluids kaarten afwachten.
euhmmmm
okay, maar ik begreep dat de SB audigy al een enorme stap voorwaarts was op de SBlive! maar ook zo'n enorme om 80 euro uit geven?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik zou ook gewoon bij Live blijven, ik heb em zelf ook... ga pas naar audigy als je niet tevreden met Live bent, verschil is trouwens niet zo heeel groot hoor.. zijn geen videokaarten die onwijs met elkaar verschillen 
Je hoort mischien wel verschil, maar ja hoe groot is dat verschil, ben je dan echt zo'n geluid expert? dan zou ik het wel doen
Je hoort mischien wel verschil, maar ja hoe groot is dat verschil, ben je dan echt zo'n geluid expert? dan zou ik het wel doen
Ik ben zelf van een SB Live 5.1 Platinum naar een SB Audigy gegaan.. Merk er (nog) helemaal niks van. Geluid is hetzelfde.
Heb wel laatst in een game EAX HD zien staan
Heb wel laatst in een game EAX HD zien staan
Verwijderd
ik ben van een live naar een audigy gegaan en heb er zeker geen spijt van. het geluid is merkbaar beter en voor de mensen die GTA 3 en soldier of fortune 2 hebben is het zeker een aanrader. als je hoort hoe die nieuwe EAX klinkt ga je kwijlen. (mits een goede boxenset natuurlijk) voor de rest is de kaart een stuk krachtiger dus minder processorbelasting. die was bij de live in samenwerking met windows xp nogal hoog
ben niet ontevreden, helemaal niet zelfs, en ben ook geen geluidsexpert. maar nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben thnx iedereen! ik hoorde dat soldier of fortune 2 ook gebruik maakt van HD EAX, eax is toch gewoon maar een soort "loudness knopje" maar dan voor spellen?
Verwijderd
eax is wel wat meer dan een loudness knopje. het is een volledige 3d aansturing voor geluid. als je een surroundset hebt zal je dus het geluid precies horen op de plek waar het ook vandaan komt. in soldier of fortune 2 is dit heel erg merkbaar. veel beter dan bij de live.
Ik heb geupgrade van een SBLive value naar een SBAudigy player. Het is geen revolutionaire upgrade maar wel leuk als je veel waarde hecht aan het spelen van EAX games en veel muziek luistert op je PC.
Reviewers zeggen dat de geluidskwaliteit ook beter is maar dat heb ik niet zo gemerkt.
Dat je nu pas overweegt om er een te nemen is absoluut niet te laat: De eerste EAX 3 games beginnen binnen te druppelen.
EAX is geen 'loudness' functie. Het is een programmeerbare effectengenerator met positioneel 2D surround geluid.
Reviewers zeggen dat de geluidskwaliteit ook beter is maar dat heb ik niet zo gemerkt.
Dat je nu pas overweegt om er een te nemen is absoluut niet te laat: De eerste EAX 3 games beginnen binnen te druppelen.
EAX is geen 'loudness' functie. Het is een programmeerbare effectengenerator met positioneel 2D surround geluid.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
ik denk dat de overstap van sb naar een terratec of een philips ook een vrij grote stap vooruit is
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Pagina: 1