www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
linux redhat 7.3
ik zweer bij linux.
heb het zelf ook altijd draaien op de gameservers die ik heb opgezet; van vrijwel elk bekend spel is een Linux server-port te vinden.
Quake 1/2/3 / Halflife (CS) etc..
maarja Win2k blijft natuurlijk makkelijker voor de linux-leek.. en het kán natuurlijk wel. maar imho denk ik dat linux wat dat betreft wat efficiënter is omdat er minder resources opgaan (ik werk altijd op game-servers zonder GUI en dat vreet toch redelijk wat weg bij Win2k)
heb het zelf ook altijd draaien op de gameservers die ik heb opgezet; van vrijwel elk bekend spel is een Linux server-port te vinden.
Quake 1/2/3 / Halflife (CS) etc..
maarja Win2k blijft natuurlijk makkelijker voor de linux-leek.. en het kán natuurlijk wel. maar imho denk ik dat linux wat dat betreft wat efficiënter is omdat er minder resources opgaan (ik werk altijd op game-servers zonder GUI en dat vreet toch redelijk wat weg bij Win2k)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Linux (gewoon een RH7.3 nemen), beide games hebben dedicated apps hiervoor. Draait als een trein....
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.
Hoe zou dat komen ...Op dinsdag 18 juni 2002 19:22 schreef maartenb het volgende:
of Windows 2000 Server. Maar Professional kan ook wel. zijn allebei wel stabiel.
PNS is dus niet de plaats voor gameservers.
Dit gaat precies toch echt letterlijk vermeld moeten worden
Welk OS vragen draaien zoiezo ook wel nergens op uit.
Maak zelf de keuze
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()