Frontpage dood?

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik krijg met Mozilla 1.1a dit:
Not Found

The requested URL / was not found on this server.

Apache/1.3.23 Server at www.tweakers.net Port 80
Met IE krijg ik in eerste instantie dezelfde melding, maar na een F5 wil hij opeens "/" gaan downloaden.

Ff fixen?

Virussen? Scan ze hier!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:50
Doet het hier.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:37

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Werkt hier perfect. Heb je al een Ctrl+F5 geprobeerd, of je cache leeggegooid danwel je cookies verwijderd?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• wildhagen
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 18:40 schreef odysseus het volgende:
Werkt hier perfect. Heb je al een Ctrl+F5 geprobeerd, of je cache leeggegooid danwel je cookies verwijderd?
Uiteraard, dat is het eerste wat ik altijd probeer.

Edit: hé, iemand heeft het al gefixed, hij doet het weer.

Virussen? Scan ze hier!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Volgens mij ligt de server die het statische deel van t.net verzorgt(plaatjes,CSS files,javascripts) plat.

edit: nu is het wel weer goed :)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:56
Had ik net ook.

Eerste keer --> dood, 404
Na een paar keer F5 --> werkte weer, alleen plaatjes brak.
Nu --> alles weer goed :)

• Femme
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vermoed dat het heeft te maken met het in gebruik nemen van de load balancers.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 18 juni 2002 18:55 schreef Femme het volgende:
Ik vermoed dat het heeft te maken met het in gebruik nemen van de load balancers.
Cool! :P

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kees
  • Laatst online: 15:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmmjah, sorry, zat te kloten met het reboten van servers die achter de loadbalancers draaien (stiekum :P).

1 server had echter een fout in de opstartscripts zitten waardoor de NFS niet helemaal goed aangeslingerd werd, dus die veroorzaakte de fout :o

enfin, meteen weer wat geleerd, volgende keer als de NFS niet goed opstart ziet de LB dat meteen en zal een error als deze maximaal 10 seconden zichtbaar zijn (tijd tussen het ophalen van load gegevens op de server).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 18 juni 2002 23:27 schreef Kees het volgende:
hmmjah, sorry, zat te kloten met het reboten van servers die achter de loadbalancers draaien (stiekum :P).

1 server had echter een fout in de opstartscripts zitten waardoor de NFS niet helemaal goed aangeslingerd werd, dus die veroorzaakte de fout :o

enfin, meteen weer wat geleerd, volgende keer als de NFS niet goed opstart ziet de LB dat meteen en zal een error als deze maximaal 10 seconden zichtbaar zijn (tijd tussen het ophalen van load gegevens op de server).
Goedzo Kees, kan weer bij http://www.tweakers.net/plan/165 of http://www.tweakers.net/plan/154

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kees
  • Laatst online: 15:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
neuh, wil ik een aparte .plan over typen :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1