Ik krijg tegenwoordig i.p.v. de banner vaak de mededeling Not Found. Hoe zit dat?
Adserver=brak, is al een week zo, geloof ik(ik krijg ook steeds errors bij de banners)
edit: op dit moment ligt volgens mij de hele file/pic-server plat
edit: op dit moment ligt volgens mij de hele file/pic-server plat
Er is volgens mij meer mis, onderin krijg ik ook geen plaatjes en de frontpage is ook een ramp. (of ligt dat aan mij?)
Snow is only frozen water
Nou, als regelmatige LA-bezoeker zou je daar toch al de nodige topics over gevolgd moeten hebben
Er is regelmatig storing bij de adserver en GoT kan daar niks aan doen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
www.tweakers.be geeft hier ook probs 
en * veldmuis is niet de enige
edit:
en * veldmuis is niet de enige
edit:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.23 Server at default.tweakers.net Port 80
Dat ligt niet aan jou, die FP iig zeker nietOp dinsdag 18 juni 2002 18:37 schreef Wally-S het volgende:
Er is volgens mij meer mis, onderin krijg ik ook geen plaatjes en de frontpage is ook een ramp. (of ligt dat aan mij?)
Het is de eerste keer dat ik deze storing zie, vandaar.Op dinsdag 18 juni 2002 18:38 schreef Exirion het volgende:
Nou, als regelmatige LA-bezoeker zou je daar toch al de nodige topics over gevolgd moeten hebbenEr is regelmatig storing bij de adserver en GoT kan daar niks aan doen.
lol ikke

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Bij mij kreeg ik net error 404.
Daarna deed de FP t wel, maar duurde et echt mega langzaam
Daarna deed de FP t wel, maar duurde et echt mega langzaam
Pagina: 1