Toon posts:

Tests via www.pcpitstop.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moet je de test resultaten van deze site serieus nemen

heb namelijk het volgende:
ik heb een test gedaan toen mijn hd`s in een raid configatie hingen dus gewoon 2 schijven als 1
als ik de test toen uitvoerde kwam ik op een cached overdrachtssnelheid van 275 Mbps

nu ze niet meer in een raid hangen maar 2 keer in een stipe dus als 2 aparte schijven op een raid onboard

mijn systeem
Msi KT3 ultra aru
1X 40 gig ibm
1x 30 gig maxtor
800 Mhz Amd thunderbird
256 Mb ddr pc 2100 geheugen

als je nog meer moet weten zeg het ff

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 17:29

Rashann

Zoek de hond...

Het kan aan mij liggen, maar wat wil je nou precies weten/wat vraag je nu??

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
ofdat het aan die test ligt dat mijn scores beter zijn zonder raid of dat het aan de raid configatie

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 17:29

Rashann

Zoek de hond...

Heb jij soms problemen met complete zinnen te maken? Want er mist nogal wat in zowel je eerste als 2e post:
Op dinsdag 18 juni 2002 18:28 schreef Dennis17 het volgende:
ik heb een test gedaan toen mijn hd`s in een raid configatie hingen dus gewoon 2 schijven als 1
als ik de test toen uitvoerde kwam ik op een cached overdrachtssnelheid van 275 Mbps

nu ze niet meer in een raid hangen maar 2 keer in een stipe dus als 2 aparte schijven op een raid onboard haalde ik score
Op dinsdag 18 juni 2002 19:25 schreef Dennis17 het volgende:
ofdat het aan die test ligt dat mijn scores beter zijn zonder raid of dat het aan de raid configatie ligt
Maar om even ontopic te reageren: Cached transfers zijn niet echt sneller met een RAID, maar juist het lezen van de schijf (en dus niet het beetje cache van die schijf) is sneller... maar zonder de resultaten kunnen we dus niet vergelijken...

Probeer anders een te kijken met HD Tach, SiSoft Sandra of iets in die richting...

If nothing is written below, I was the last to reply...