Toon posts:

Edimax wireless lan accesspoint..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat op mycom.nl te kijken en kwam daar een wireless lan accesspoint van edimax tegen. Ik heb in de search er aardig wat over zien staan, in de advertentie staat nl USB, betekent dit dat er geen utp aansluiting opzit? of wel een UTP aansluiting en kan ik het ding in me hub proppen en achteroverzitten en relaxen? Als iemand zo'n ding heeft, dan hoor ik het graag.

Het gaat om art. nr. 26391 op www.mycom.nl

niemand?

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 18:27 schreef mr_knuppel het volgende:
Ik zat op mycom.nl te kijken en kwam daar een wireless lan accesspoint van edimax tegen. Ik heb in de search er aardig wat over zien staan, in de advertentie staat nl USB, betekent dit dat er geen utp aansluiting opzit? of wel een UTP aansluiting en kan ik het ding in me hub proppen en achteroverzitten en relaxen? Als iemand zo'n ding heeft, dan hoor ik het graag.

Het gaat om art. nr. 26391 op www.mycom.nl

niemand?
Tuurlijk NIET...je hangt m gewoon aan je netwerkkabel en het inregelen met je usb kabel

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

idd de configuratie gaat via USB, dus het instellen van IP, gateway enzo.
verder alles via netwerkkabel

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Verwijderd

Topicstarter
Oke wilde ik even weten tenx.. kan dicht..

Verwijderd

irretant dan als dat configgen via usb moet, of kan het via usb, met andere woorden moet het of kan het ook via utp?

ik wil namelijk mijn ap op een hele andere plek hangen dan waar mijn computer staat.....

alvast bedankt!