[Lindows] Hij doet ut niet geloof ik

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Hi,

Ik heb ergens Lindows vandaan geplukt
installatie ziet er leuk uit enzo en de cd start netjes automatisch op..

maar dan?
er staat al windows op en hij geeft er geen foutmeldingen van ofzow tijdens de installatie..
maar hoe start je het in vredesnaam op?
ik zie nergens iets om het te booten op een simpele manier.
tis een verknipte linux voor winbies ofzow geloof ik dus je kan toch verwachten dat er gewoon ergens een exe of een .bat zou staan om het te starten...

moet ik moeilijk met loadlin gaan zitten klooien ofzow? of is er ook een officiele manier om het op te starten?

Verwijderd

Ik denk niet dat er een officiele manier is aangezien je Lindows nog niet officieel kan verkrijgen :Y)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Je officiële licentie geeft je het recht op support door LindowsOS, de mailinglists en bulletin boards daar staan voor je klaar. Als je inderdaad een licentie hebt natuurlijk, wat ik eerlijk gezegd betwijfel.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

deadinspace

The what goes where now?

Ik vermoed inderdaad dat het hier gaat om illegale software. LindowsOS mag dan op GNU/Linux gebaseerd zijn, maar sommige software in hun pakket (met name hun Wine-implementatie) is non-free en mag dus niet legaal gekopieerd worden, waardoor het pakket in zijn geheel niet legaal gekopieerd mag worden.

Als je legaal aan de software gekomen bent, heb je als het goed is dus ook recht op support van Lindows.

Omdat we hier geen problemen willen met illegale software gaat dit topic dicht. :)

Dit topic is gesloten.