Spam na aanleiding van topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb van de week het volgende topic geopend in PNS.
[topic=524838]

En ik weet niet of het eerder is voorgekomen, maar na aanleiding van dat topic heb ik een spam mail gekregen.
Geachte heer,

vandaag las ik op Gathering of Tweakers uw discussie over uw virus probleem. Wij hebben op dit moment een product wat u tussen uw internetverbinding en uw netwerk kunt plaatsen. Dit product is een managed firewall die tevens al het internet verkeer bekijkt en filtert op virussen.
Tevens biedt het product de mogelijkheid om uw netwerk te beschermen tegen hackers (waarschijnlijk is dat al in uw situatie geregeld), en het loggen van de site's waar de gebruikers naartoe surfen. Door deze log mogelijkheden te gebruiken kunt u gelijk zien waar eventueel de mogelijke virussen vandaan komen en deze site's blokken met behulp van het managent programma wat bij deze firewall hoort.

Als u interesse heeft kunt u mij bellen en eventueel een afspraak maken om de situatie te bekijken zodat wij u een passende oplossing kunnen aanbieden.

met vriendelijke groet,

**knip**
Ik weet niet of dit ook een geregistreerde user is, maar dit lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling van got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, en ik denk niet dat daar veel tegen te doen valt :P
Misschien dat je ze vriendelijk kunt e-mailen dat ze moeten ophouden daarmee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op dinsdag 18 juni 2002 17:42 schreef ItSnows het volgende:
Tja, en ik denk niet dat daar veel tegen te doen valt :P
Misschien dat je ze vriendelijk kunt e-mailen dat ze moeten ophouden daarmee? :)
Mja dat heb ik al gedaan :)

Maar als het een geregistreerde user is denk ik van dan meld ik het ook even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het staat een geregistreerde user vrij om jou een mailtje te sturen he? :). Ik stuur ook weleens iemand een mailtje om iets te verkopen ofzo (particulier dan)...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt je e-mail adres gewoon zichtbaar in je profiel staan, en ik vind dit op zich geen verkeerde e-mail, hij is zelfs persoonlijk. Ik zou er niet zo mee zitten als iemand op die manier een probleem probeert op te lossen.

En zou je misschien zelf even je post willen editen? Want het is niet echt netjes om die gegevens onderaan de mail op het forum te zetten vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op dinsdag 18 juni 2002 18:36 schreef Cheatah het volgende:
Je hebt je e-mail adres gewoon zichtbaar in je profiel staan, en ik vind dit op zich geen verkeerde e-mail, hij is zelfs persoonlijk. Ik zou er niet zo mee zitten als iemand op die manier een probleem probeert op te lossen.
Ja ok, hijs staat zichtbaar. Maar niet voor deze doeleinden.

En ik weet niet of je het topic gelezen heb, maar ik vind het dus persoonlijk gewoon een beetje spam ... maarjah misschien is dat een persoonlijke mening.
En zou je misschien zelf even je post willen editen? Want het is niet echt netjes om die gegevens onderaan de mail op het forum te zetten vind ik :)
Done ff vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 20:00 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

Ja ok, hijs staat zichtbaar. Maar niet voor deze doeleinden.
Moet je er even bij zetten dan ;)

Als jij je mailadres zichtbaar laat zijn, is een ieder die hier komt toch vrij om jouw een mailtje te sturen ? Ik zie niet in dat dat niet de bedoeling van GoT is, sterker nog, ik denk dat die zichtbaarheidsfunctie juist wel die bedoeling heeft... :)

Meer dan een verzoek mailen kun je niet doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Spam is ongevraagde reclame post.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Als je eenmalig zo'n mailtje krijgt dan is het toch niet zo'n prob?

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op dinsdag 18 juni 2002 20:05 schreef Courage het volgende:

[..]

Moet je er even bij zetten dan ;)

Als jij je mailadres zichtbaar laat zijn, is een ieder die hier komt toch vrij om jouw een mailtje te sturen ? Ik zie niet in dat dat niet de bedoeling van GoT is, sterker nog, ik denk dat die zichtbaarheidsfunctie juist wel die bedoeling heeft... :)

Meer dan een verzoek mailen kun je niet doen denk ik.
Ok. :)

dan hebben we een verschil van mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op dinsdag 18 juni 2002 23:18 schreef PcDealer het volgende:
Spam is ongevraagde reclame post.
Joh....

Ik vind het op zich een goede manier om jou hiervan op de hoogte te brengen. Mocht het een user zijn (wat ik wel vermoed) dan heeft hij of zij er heel netjes aan gedacht dat een post in dat topic als spam gezien zou worden.

Om jou toch die oplossing aan te kunnen bieden heeft hij je gemailt. En op een hele nette manier, het is nog een persoonlijke mail ook. Ik zou juist heel blij zijn met de moeite die zo iemand voor je doet. Hij geeft jou een kans, biedt een oplossing, en wat jij er mee doet moet je zelf weten.

Als je niet wilt dat users jou per mail gaan benaderen, moet je je adres niet openbaar neerzetten, die optie heb je gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op woensdag 19 juni 2002 00:14 schreef BreadFan het volgende:

[..]
Ik vind dat ik mijn e-mail in mijn profiel heb staan zodat mensen mij kunnen bereiken die geen icq hebben bijvoorbeeld. Om ehm verder te discussieren over het onderwerp of mij nog wat te vragen wat oftopic is

Maar daar valt niet onder mensen die mij een service van een bedrijf willen aanbieden. En ik dacht van dat meld ik even dat er iemand loopt te spammen. (ik zie dat als spam)

Maar dit is gewoon mijn mening :)
Pagina: 1