Ik heb van de week het volgende topic geopend in PNS.
[topic=524838]
En ik weet niet of het eerder is voorgekomen, maar na aanleiding van dat topic heb ik een spam mail gekregen.
[topic=524838]
En ik weet niet of het eerder is voorgekomen, maar na aanleiding van dat topic heb ik een spam mail gekregen.
Ik weet niet of dit ook een geregistreerde user is, maar dit lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling van got.Geachte heer,
vandaag las ik op Gathering of Tweakers uw discussie over uw virus probleem. Wij hebben op dit moment een product wat u tussen uw internetverbinding en uw netwerk kunt plaatsen. Dit product is een managed firewall die tevens al het internet verkeer bekijkt en filtert op virussen.
Tevens biedt het product de mogelijkheid om uw netwerk te beschermen tegen hackers (waarschijnlijk is dat al in uw situatie geregeld), en het loggen van de site's waar de gebruikers naartoe surfen. Door deze log mogelijkheden te gebruiken kunt u gelijk zien waar eventueel de mogelijke virussen vandaan komen en deze site's blokken met behulp van het managent programma wat bij deze firewall hoort.
Als u interesse heeft kunt u mij bellen en eventueel een afspraak maken om de situatie te bekijken zodat wij u een passende oplossing kunnen aanbieden.
met vriendelijke groet,
**knip**