[DHTML] Menu combineren met <iframe> tag

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 21:01

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
Ik heb dus een dhtml menu van een script pagina gehaald, er zat verder geen handleiding bij. Ik heb nu momenteel een pagina met een <iframe> tag

zie hier:
http://www.rendo.dekooi.nl/~gumussu/salami/index.htm

Nu wil ik dit combineren met een DHTML dropdown menu net zoals microsoft eigelijk ook heeft.

zie hier:

http://www.rendo.dekooi.nl/~gumussu/salami/index2.html

het probleem is dat het niet samen wil werken, want als ik de iframe tag weg haal dan werkt het menu wel en anders niet dus moet het daar aan liggen, dat heb ik dus ff uitgeprobeert. Ik heb verder geen id hoe ik dit zou kunnen oploossen. En ik weet niet een of het wel op te lossen is. Dat is dus mijn vraag aan jullie.

Verwijderd

Ik wil je heel graag helpen, hoor, maar ik heb geen tijd om voor jou uit te gaan zoeken wat er mis gaat. Het is dus misschien handig als je uitgebreid beschrijft:
  • Wat moet het doen
  • Wat doet het niet
  • In welke browser/OS doet ie dat niet
  • Wat doet ie wel wat ie niet zou moeten doen?

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 21:01

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Topicstarter
oh ja sorry, ik post hier voor het eerst namelijk, na lezen van de faq..

Feiten:

Browser: IE 5.0 met win2k
ik heb nog geen andere browsers geprobeert, daar beschik ik nl. niet over.

De DHTML menu komt niet in beeld wat wel zou moeten als ik de <iframe> tag gebruik om een cell een frame te maken zegmaar.

Als ik de <iframe> tag niet gebruik dan werkt de DHTML menu wel dat kun je dus zien aan de hand van de links, zo hoort het te werken.

Ik wil dus wel een frame in de cell hebben én de DHTML menu gebruiken. Aleen dood normaal combineren werkt dus niet. op de een of andere manier.

Dat is dus het probleem

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ah, weer een bratta scriptje, die zie ik hier een paar keer per week voorbij komen en deze vraag is ook net een paar dagen geleden op slot gegaan.
[topic=525590/1/100] check de links naar het forum van dhtmlcentral. :)

Dit topic is gesloten.