Verwijderd

Topicstarter
Ik was onlangs bij de The Phonehouse om mijn contract van kpn te verlengen en een vervangende toestel voor mijn Ericsson t28s uit te zoeken. Uiteraard ben ik geinteresseerd naar de nieuwe modellen met kleuren beeldscherm. Nu stond ik gezellig in de winkel te ouwehoeren met een verkoper en mocht ik eventjes spelen met de Samsung T100 en met de SE t68i. Dit was opzich wel fijn, maar wil nou, op het moment ik lekker aan het spelen was met de t68i liep de telefoon vast. Volgens de verkoper kwam dit wel vaker voor. Volgens hem had het te maken met de snelheid van de telefoon en dat hij het af en toe niet helemaal aan kan. De t100 was wel aanzienlijk sneller.
Heeft iemand anders dit ook ervaren? En is het waar dat er een boekhoudprogramma op de telefoon zit? Ik kon dat niet opzoeken want de telefoon ging eerder dood. :)

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lees de topics van de t68i (zijn er zoveel van) gebruik de search en de t100 en trek zelf je conclusie.....

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Die verkoper kletst uit zijn nek (duh, welke verkoper niet). Ik heb nog nooit een vastloper meegemaakt, dus het is helemaal niet normaal :) Verder reageert de T68i bij mij mooi snel, dus ga maar terug om te zeggen dat ie die praatjes van hem kan steken waar de zon nooit zal schijnen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13
Met de oude firmware waren er bepaalde opties waarin mijn t68m vastliep om een of ander reden.

Ik heb nu de t68i en die is bij mij nog nooit vastgelopen. Het lijkt me sterk wat de verkoper zegt. Btw wat voor SE t68i is het? Ik heb nog nooit van een special edition gehoord.

Verwijderd

SE=sony ericsson :) en ik heb met m'n t68m in het begin (oktober vorig jaar) wel vastlopers gehad, als ik m'n mail ging checken, en ik het wilde annuleren. Maar met de nieuwste software heb ik nergens last van. Het gaat ook een stuk vlotter.

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:03
Ik heb ook nog nooit vastlopers gehad met mijn t68i.
Wel moet ik toegeven dat hij soms wat traag reageert.

Het is echt mijn eerste toestel (okee, op de 8110 na) waarvan ik echt dacht, top !

• Kiki
Op dinsdag 18 juni 2002 19:12 schreef Mries! het volgende:
SE=sony ericsson :) en ik heb met m'n t68m in het begin (oktober vorig jaar) wel vastlopers gehad, als ik m'n mail ging checken, en ik het wilde annuleren. Maar met de nieuwste software heb ik nergens last van. Het gaat ook een stuk vlotter.
lol ik snap hem nu.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm misschien dat ze in de winkel nog een model hadden die met de oude software draaide of dat ze mij gewoon een T100 wilde aansmeren. Wie weet. IIG bedankt voor de info.

• Kiki
Die t100 zou ik zowiezo niet nemen omdat die gsm te weinig mogelijkheden bied. Anders moet je gewoon nog enkele maanden wachten want binnenkort komen weer een hele partij nieuwe gsms uit. Met name polyphonic ringtones zijn wel grappig.
Pagina: 1