Multimonitor is relax :P
hmmzz, misschien zelf een verlengkabel maken!?
Verwijderd
men zette de schaar in het snoer
men kijken wat voor draad dat is
men kope nieuwe draad bij de plaatselijke electronica zaak
men zette die draad ertussen
men zeid klaar
men kijken wat voor draad dat is
men kope nieuwe draad bij de plaatselijke electronica zaak
men zette die draad ertussen
men zeid klaar
Nee, het is voor een klant en die wil geen geknutselde dingen
Verwijderd
Wireless controllers kan je schrappen, die zijn voor het eerst geintroduceerd door Nintendo deze generatie.
Extension cables zijn ook alleen voor de GameCube verkrijgbaar. Er zijn wel extension cables voor de PSX maar daar heb je vast niks aan.
Hierbij moet ik wel zeggen dat de standaard PS2 en Xbox kabels langer zijn dan de GameCube kabels (3 meter tegenover 2)
Extension cables zijn ook alleen voor de GameCube verkrijgbaar. Er zijn wel extension cables voor de PSX maar daar heb je vast niks aan.
Hierbij moet ik wel zeggen dat de standaard PS2 en Xbox kabels langer zijn dan de GameCube kabels (3 meter tegenover 2)
Extension cables bestaan ook voor de Xbox hoorOp dinsdag 18 juni 2002 17:49 schreef ds het volgende:
Wireless controllers kan je schrappen, die zijn voor het eerst geintroduceerd door Nintendo deze generatie.
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Ik heb gekeken bij PSXshop en amazon, kon niks vinden.. Vond het al zo raar dat die er niet zijn.. maargoedOp dinsdag 18 juni 2002 17:50 schreef Huntor het volgende:
[..]
Extension cables bestaan ook voor de Xbox hoorGEwoon te verkijgen bij een speelgoedzaak of Mediamarkt oid.
edit: Dimension plus heeft wel een extension kabel in hun lijst staan maar deze is niet op voorraad neem ik aan (pre-order)
www.dimensionplus.nl --> Xbox/PS2 --> accessoires
ik heb het allemaal gevonden. Bedankt voor de hulp!
kan dus slotjes hierop
kan dus slotjes hierop
Meen me toch echt te herinneren dat er voor de DC ook wireless controllers (en zelfs guns!) waren.. Dus die zullen er toch ook wel zijn voor de PS2 of XBox?Op dinsdag 18 juni 2002 17:49 schreef ds het volgende:
Sterker nog.. een afstandbedieding voor de PS2 zitten ook alle buttons van een normale controller op...
PSX verlengkabels werken ook voor je PS2 controller..Extension cables zijn ook alleen voor de GameCube verkrijgbaar. Er zijn wel extension cables voor de PSX maar daar heb je vast niks aan.
Je vergelijkt ook echt alles met de cube he?Hierbij moet ik wel zeggen dat de standaard PS2 en Xbox kabels langer zijn dan de GameCube kabels (3 meter tegenover 2)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Dreamcast.. kan me daar iig niks van herinneren, maar mijn eerste zoekresultaat op google.com was al raak:Op dinsdag 18 juni 2002 18:32 schreef Creepy het volgende:
Meen me toch echt te herinneren dat er voor de DC ook wireless controllers (en zelfs guns!) waren.. Dus die zullen er toch ook wel zijn voor de PS2 of XBox?
Sterker nog.. een afstandbedieding voor de PS2 zitten ook alle buttons van een normale controller op...
http://www.nubyinteractive.com/products/product_5289.html
My bad
Trouwens, volgens mij was die superscope (die bazooka) voor de SNES ook wireless
Je kan ook je PSX controller op je PS2 aansluiten mbv een kabeltjePSX verlengkabels werken ook voor je PS2 controller..
Nee, dat laatste stukje had ik erbij gezet aangezien ik niks kon vinden dus dit kon een logische verklaring zijn waarom er alleen extension cables voor de Cube zijn aangezien die zo kort zijn. Maargoed, ze zijn er dus welJe vergelijkt ook echt alles met de cube he?
Pagina: 1