Verlengkabels controllers playstation 2 en XBox

Pagina: 1
Acties:

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
Zijn er verlengkabels te krijgen voor de playstation 2 en voor de XBox? Zoja waar?

Zijn er ook wireless controllers voor de playstation2? en ook, zoja, waar?

bdw, kheb al gezocht, maar niet gevonden

Multimonitor is relax :P

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15
hmmzz, misschien zelf een verlengkabel maken!? *D

Verwijderd

men zette de schaar in het snoer

men kijken wat voor draad dat is

men kope nieuwe draad bij de plaatselijke electronica zaak

men zette die draad ertussen

men zeid klaar

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
Nee, het is voor een klant en die wil geen geknutselde dingen

Verwijderd

Wireless controllers kan je schrappen, die zijn voor het eerst geintroduceerd door Nintendo deze generatie.

Extension cables zijn ook alleen voor de GameCube verkrijgbaar. Er zijn wel extension cables voor de PSX maar daar heb je vast niks aan.

Hierbij moet ik wel zeggen dat de standaard PS2 en Xbox kabels langer zijn dan de GameCube kabels (3 meter tegenover 2)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:13
Op dinsdag 18 juni 2002 17:49 schreef ds het volgende:
Wireless controllers kan je schrappen, die zijn voor het eerst geintroduceerd door Nintendo deze generatie.

Extension cables zijn ook alleen voor de GameCube verkrijgbaar. Er zijn wel extension cables voor de PSX maar daar heb je vast niks aan.

Hierbij moet ik wel zeggen dat de standaard PS2 en Xbox kabels langer zijn dan de GameCube kabels (3 meter tegenover 2)
Extension cables bestaan ook voor de Xbox hoor :z GEwoon te verkijgen bij een speelgoedzaak of Mediamarkt oid.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 17:50 schreef Huntor het volgende:

[..]

Extension cables bestaan ook voor de Xbox hoor :z GEwoon te verkijgen bij een speelgoedzaak of Mediamarkt oid.
Ik heb gekeken bij PSXshop en amazon, kon niks vinden.. Vond het al zo raar dat die er niet zijn.. maargoed :)

edit: Dimension plus heeft wel een extension kabel in hun lijst staan maar deze is niet op voorraad neem ik aan (pre-order)

www.dimensionplus.nl --> Xbox/PS2 --> accessoires

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
ik heb het allemaal gevonden. Bedankt voor de hulp!

kan dus slotjes hierop

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:09

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 18 juni 2002 17:49 schreef ds het volgende:
Meen me toch echt te herinneren dat er voor de DC ook wireless controllers (en zelfs guns!) waren.. Dus die zullen er toch ook wel zijn voor de PS2 of XBox?
Sterker nog.. een afstandbedieding voor de PS2 zitten ook alle buttons van een normale controller op...
PSX verlengkabels werken ook voor je PS2 controller..
Je vergelijkt ook echt alles met de cube he? :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 18:32 schreef Creepy het volgende:
Meen me toch echt te herinneren dat er voor de DC ook wireless controllers (en zelfs guns!) waren.. Dus die zullen er toch ook wel zijn voor de PS2 of XBox?
Sterker nog.. een afstandbedieding voor de PS2 zitten ook alle buttons van een normale controller op...
Dreamcast.. kan me daar iig niks van herinneren, maar mijn eerste zoekresultaat op google.com was al raak:

http://www.nubyinteractive.com/products/product_5289.html

My bad :D

Trouwens, volgens mij was die superscope (die bazooka) voor de SNES ook wireless :P
PSX verlengkabels werken ook voor je PS2 controller..
Je kan ook je PSX controller op je PS2 aansluiten mbv een kabeltje :)
Je vergelijkt ook echt alles met de cube he? :)
Nee, dat laatste stukje had ik erbij gezet aangezien ik niks kon vinden dus dit kon een logische verklaring zijn waarom er alleen extension cables voor de Cube zijn aangezien die zo kort zijn. Maargoed, ze zijn er dus wel :)
Pagina: 1