Ik heb mail gehad van iemand die vond dat de koelers 6 Euro moesten kosten.....
even voor de duidelijkheid. Korting wordt doorberekend NA betaling van alle deelnemers. Momenteel zitten we op 53 koelers. Stel dat er 2 man niet betalen die samen 6 koelers wilde. Weg korting... en mag ik 47 Euro bij gaan leggen en dan moet ik maar zien dat ik dat terug krijg?
Alles wat je teveel betaald hebt gaat gewoon met je bestelling mee in de doos/envolope en van die 1 euro zal je ook niet arm worden als je die even een weekje of 2 uitleent....toch??
ik heb ook nog geen mail gekregen (jaacvanderlinden@zonnet.nl)Op donderdag 27 juni 2002 11:58 schreef nitraat het volgende:
Ok problemen met de mail, ik kan 3 personen niet bereiken.
Hemperor, neem aub contact op met me
verder zijn deze e-mail adressen onbereikbaar.
sk8mh@hotmail.com
t_m_dijkstra@hotmail.com
willen die personen zich aub melden of ervoor zorgen dat ik een werkend e-mail adres van ze krijg?
Dank u.
anders moet je het op jaac@rendo.dekooi.nl proberen
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
Overzicht van betalingen ed kan hier vevonden worden:
http://212.187.14.178/ia/ia.asp?id=70&p=d
als er een vinkje voor betaald staat, dan is dit door mij bevestigd.
Als je wel betaald heb, maar er staat geen vinkje, geen paniek, dan staat het gewoon nog niet op m'n rekening.
Heb overigens telebankieren, dus ik kijk regelmatig of er stortingen zijn.
De rabobank heetf btw een record geboekt. Het geld van Eroor inside en andere rabobank mannen stond de 27st al op m'n rekening
met Girotel kon ik geen e-mail adres invullen maar wel me nick op de LauPro site, ik hoop dat dit niet erg is.
Ik had je hierover ook al een mailtje gestuurd.
301SQN
Mannen het gaat goed. Ik heb btw volgende week de spullen voor de komende inkoopaktie thuis om ze eens aan de tand te voelen
wel shit, dat de site van LauPro plat ligt op het moment.
Hopelijk is die wel snel weer up, zodat ik kan zien of de betaling goed afgehandeld is
En weet je ook al of je die hier mag plaatsen van DABIT of heb je daar nog geen antwoord op gekregen ??
Still King
nitraat is weer sapdrinkedeweis goed bezig
Die nieuwe aktie ben ik nu aan het voorbereiden. Zoals het er nu naar uit ziet gaat die begin julie van start, mischien een paar daagjes later. Ik heb al met Dabit gepraat, maar het nog niets gehoord. Ik zal er nog een mailtje naartoe jagen.Op donderdag 27 juni 2002 23:23 schreef Imhotep het volgende:
weet je al wanneer je gaat beginnen met die nieuwe actie??
En weet je ook al of je die hier mag plaatsen van DABIT of heb je daar nog geen antwoord op gekregen ??
/me gaat nu naar bed voordat ie vroegtijdig overlijdt aan oververmoeidheid en de volgende aktie vanuit z'n kissie moet organiseren. Heeft iemand een PDA te leen voor hem? Z'n AOpen HX-08 past niet in de kist.
Dat word dus je kist moddenOp vrijdag 28 juni 2002 00:57 schreef nitraat het volgende:
Het gaat goed met de betalingen, al van 11 mensen geld binnen. Hopelijk heeft de rest het ook al overgemaakt, dan hebben we snel de spullen
/me gaat nu naar bed voordat ie vroegtijdig overlijdt aan oververmoeidheid en de volgende aktie vanuit z'n kissie moet organiseren. Heeft iemand een PDA te leen voor hem? Z'n AOpen HX-08 past niet in de kist.
Valt niet te wijzigen, maar ik zet je wel op geweigerd.... had je dit alleen niet voor de sluiting kunnen bedneken?Op vrijdag 28 juni 2002 12:31 schreef Go0s het volgende:
Hmm, ik kan nu bij de plaatselijke computerzaak ook HDD koelers en zwarte keyboards halen. Dus ik ga ze daar halen... is dat nog te wijzigen op die site?
Ja, sorryOp zaterdag 29 juni 2002 00:39 schreef nitraat het volgende:
[..]
Valt niet te wijzigen, maar ik zet je wel op geweigerd.... had je dit alleen niet voor de sluiting kunnen bedneken?
*** zitten we net aan de 50 HD FAN`s.Op vrijdag 28 juni 2002 12:31 schreef Go0s het volgende:
Hmm, ik kan nu bij de plaatselijke computerzaak ook HDD koelers en zwarte keyboards halen. Dus ik ga ze daar halen... is dat nog te wijzigen op die site?
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Op donderdag 27 juni 2002 14:06 schreef geforceddq het volgende:
he Nitraat,
met Girotel kon ik geen e-mail adres invullen maar wel me nick op de LauPro site, ik hoop dat dit niet erg is.
Ik had je hierover ook al een mailtje gestuurd.
Girotel staat geen "@" toe, daarom zet ik er een "(a)" neer
Met wat geluk wel. Hopelijk betaalt iedereen op tijd....Op zaterdag 29 juni 2002 02:24 schreef intro het volgende:
[..]
*** zitten we net aan de 50 HD FAN`s.
http://212.187.14.178/ia/ia.asp?id=70&p=d&order=s
Dit is trouwens niet bedoeld als flame tegen mensen want iedereen heeft er een goede reden voor. Dit is enkel MIJN mening!
*hint* *hint*
Heb je al iets vernomen van DABIT??
Ik wil namelijk mee doen aan die nieuwe actie van je.
Is die al op gang of ga je daar later mee beginnen?
In ieder geval cewl dat je dit voor je mede-tweakers doet
Still King
Zoja, staat het er al morgen op.
w00t
wie heeft er ideen? opmerking etc etc?
Dat is wel weer een naai actie van die PTT TPG (Op dinsdag 02 juli 2002 18:41 schreef nitraat het volgende:
Mensen aangezien de PTT de tarieven gisteren verhoogd heeft naar 6,50 Euro hebben wij een probleem. Dit betekent dat ik per pakket binnen nederland 1,62 Euro te kort kom.
wie heeft er ideen? opmerking etc etc?
Maar dan zou ik wel graag willen weten of er dan iets aan mijn bestelling veranderd kan worden? Want als het verzenden per envelop gelijk blijft, heb ik dat toch liever. Dan hoef ik dus alleen die hd koeler te hebben... Dan zou je alleen het verschil weer even moeten terugboeken...
En op de LauPro site staan ook 3 mensen die betaald hebben, maar nog wel een vraagteken hebben staan
Bah naai aktie van ze de kloothommels.
Buitenland is ook gelijkgebleven BTW.
Die vraagrteken betekent dat zij aangegeven hebben dat ze betaald hebben, maar dat ik dat nog niet bevestigd heb. Dan komt er een vinkje te staan. Kortom ik heb nog geen bijschrijving gezien op mijn rekening.Op dinsdag 02 juli 2002 23:32 schreef lOdUde het volgende:
[..]
Dat is wel weer een naai actie van die PTT TPG (). Of je moet het zelf gaan betalen, of je moet bij iedereen weer gaan zeuren om extra geld. Ik zou toch maar voor de tweede optie gaan
. Jij kan er immers ook weinig aan doen...
Maar dan zou ik wel graag willen weten of er dan iets aan mijn bestelling veranderd kan worden? Want als het verzenden per envelop gelijk blijft, heb ik dat toch liever. Dan hoef ik dus alleen die hd koeler te hebben... Dan zou je alleen het verschil weer even moeten terugboeken...
En op de LauPro site staan ook 3 mensen die betaald hebben, maar nog wel een vraagteken hebben staan
Heb je mijn betaling al binnen? Het is hier een chaos met overboekingen etc.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Nee, ik heb nog geen betaling van jou ontvangen.Op woensdag 03 juli 2002 13:57 schreef MaDLiVe het volgende:
Nitraat ff directe vraag aan jou (kan mijn saldo niet inzien en klote afschriften komen enkel om de 2 weken!)
Heb je mijn betaling al binnen? Het is hier een chaos met overboekingen etc.
Voor de mensen die dezelfde vraga hebben opgelet
ik controlleer minimaal 2x per dag m'n bankrekening d.m.v telebankieren. De mensen die betaald hebben worden op de Laupro site gekenmerkt door een vinkje bij hun status. Als er betaald staat en er staat een vraagteken bij, dan heeft de user dit zelf aangegeven, maar heb ik dat nog niet bevestigd.
klik hier voor de betalingstatus van alle users
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=70&p=d&order=s
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Madlive Snow_King SilentSniper kazz1980 HAL-9000 kiek2002 Hemperor MaRc0 saiko eddy Caesar |
zij kunnen op onderstaande link klikken om te kijken hoeveen zij verschuldigd zijn.
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=70&p=d&order=s
Staat je naam hier onterecht tussen geef dan even een gil dan hebben we het er even over.
Geen geld is geen bestelling tenzij anders overeen gekomen.
Ik zal even vooraf vermelden, ik ben geen boerenleenbank.
Morgen (dinsdag) worden de spullen besteld.
hier kan je een overzicht vinden van wat iedereen besteld heeft.
http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/inkoop.htm
Mocht er iets niet kloppen, ontbreekt er wat of iets dergelijks, mail dan zo snel mogelijk naar: inkoop.aktie@tiscali.nl
Mocht de tabel niet goed in beeld komen, dan moet ej ff op F5 rammen.
Still King
Ja zeker, kijk vanavond maar even op GoT, ik zou als het goed is wat samples binnen krijgen van akasa ze hebben zelfs CCL's etc. Zal gelijk wat reviews makenOp maandag 08 juli 2002 13:51 schreef Imhotep het volgende:
heb je al nieuws over jouw nieuwe actie![]()
wreedOp maandag 08 juli 2002 14:14 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ja zeker, kijk vanavond maar even op GoT, ik zou als het goed is wat samples binnen krijgen van akasa ze hebben zelfs CCL's etc. Zal gelijk wat reviews maken
Houd ons op de hoogte van deze actie
Still King
Bestelling is de deur uit, ben nu de rekening aan het afwachten. Dan heb ik de spullen zeer snel in huis.
Mensen die wachten op de volgende inkoopaktie, sorry heb nog geen topic geopend, heb het momenteel iets drukker dan verwacht. Hij komt zeer spoedig online....
Heb al besteld.Op dinsdag 09 juli 2002 14:07 schreef nitraat het volgende:
Mensen die wachten op de volgende inkoopaktie, sorry heb nog geen topic geopend, heb het momenteel iets drukker dan verwacht. Hij komt zeer spoedig online....
Dat mag toch wel?
De mensen die betaald hebben kunnen hier bekeken worden.
http://www.laupro.nl/ia/edit_ia.asp?id=70&p=d
Hun spulletjes zijn besteld en de betaling van mij naar de leverancier is al gedaan. Ik verwacht de spullen komende week in huis. Zodra ik ze binnen heb, kunnen ze binnen 1 tot 2 dagen op het postkantoor liggen. Je hebt naar alle waarschijnlijkheid je spulletjes volgende week in huis.
Er is echter 1 probleem. De Y-splitters zijn uitverkocht. Het kan even duren voordat ik ze binnen heb. Ik krijg ze zowieso thuisgestuurd, nu is mijn vraag of jullie het erg vinden of ik deze er achteraan stuur. Kost niets extra zijn toch maar 4 personen die ze besteld hadden.
Laat me even weten wat jullie willen.
Geeft niet. Als het er maar komt.Op zaterdag 13 juli 2002 00:29 schreef nitraat het volgende:
Er is echter 1 probleem. De Y-splitters zijn uitverkocht. Het kan even duren voordat ik ze binnen heb. Ik krijg ze zowieso thuisgestuurd, nu is mijn vraag of jullie het erg vinden of ik deze er achteraan stuur. Kost niets extra zijn toch maar 4 personen die ze besteld hadden.
- specs - audioscrobbler -
Verwijderd
Stuur de splitters maar op als je ze hebt.Op zaterdag 13 juli 2002 00:29 schreef nitraat het volgende:
Dan ga ik als een gek inpakken en naar de post rennen dus jullie kunnen ze begin volgende week in huis verwachten.
[edit]was[typo]
Dit zijn de betere berichtenOp woensdag 17 juli 2002 21:00 schreef nitraat het volgende:
Dan ga ik als een gek inpakken en naar de post rennen dus jullie kunnen ze begin volgende week in huis verwachten.
Ik kan niet w88 tot mijn spulletjes binnen zijn
Succes met inpakken morgen Nitraat
Luitjes even een klote berichtje. Ik heb dozen etc besteld bij viking. Krijg ik net een telefoontje van ze dat die bestelling niet uit kunnen leveren omdat er nog een rekening van me open zou staan. Dat deze 5 dagen geleden al betaald was kon dat mens niet zien. Ze zouden het even namkijken een als het klopt gaan ze spoedig tot uitlevering over en dat lijkt me ook best leuk, want anders heb ik geen verpakkingsmateriaal.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het verzenden een dagje uitlopen
1/2 dagen uitlopen maakt mij niets uit... Interstice daarentegen doet er al 1,5 maand overOp donderdag 18 juli 2002 09:58 schreef nitraat het volgende:
GVG GVD GVD![]()
![]()
Luitjes even een klote berichtje. Ik heb dozen etc besteld bij viking. Krijg ik net een telefoontje van ze dat die bestelling niet uit kunnen leveren omdat er nog een rekening van me open zou staan. Dat deze 5 dagen geleden al betaald was kon dat mens niet zien. Ze zouden het even namkijken een als het klopt gaan ze spoedig tot uitlevering over en dat lijkt me ook best leuk, want anders heb ik geen verpakkingsmateriaal.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het verzenden een dagje uitlopen
Ja maar als ik de posts goed gelezen heb is de zaak waar hij dat spul vandaan haalt afgefiktOp zaterdag 20 juli 2002 08:37 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
1/2 dagen uitlopen maakt mij niets uit... Interstice daarentegen doet er al 1,5 maand over
Verwijderd
Fout. Het huis van zijn contactpersoon was afgefikt. Daarom lag het contact stil. Mail kwam niet door de "firewall"Op zaterdag 20 juli 2002 12:16 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ja maar als ik de posts goed gelezen heb is de zaak waar hij dat spul vandaan haalt afgefikt
Verwijderd
Deze week toch?
Can't wait. Kan ik weer verder met modden.
Prognose = woensdag of donderdag warm weer met her en der een casemod en kans op lichte overkloks.
Dit was het speciale weerbericht verzorgd door Nitraat
heeft iemand al wat ontvangen of is iedereen nu aan het modden??? ik heb nog niets aangekomen
301SQN
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
met de TPG???
ik kan lekker helemaal los!!
Met de tpg, ik zie dat de eerst mensen al aan het modden zijnOp donderdag 25 juli 2002 10:40 schreef WJ19 het volgende:
Komt het pakket binnen met de TPG post? of met de koerier?
met de TPG???dan zal het wel morgen zijn voor mij want de postbode maarten is net geweest
Ze zijn dan alleen wel traag geweest met bezorgen
Bedankt voor de actie, Nitraat !
301SQN
Kzit dit bericht zelfs te tikken met mijn nieuwe toetsenbord
En de fans zijn ook binnen
En alleen die 2 molexjes nog dan is ie helemaal perfect.
BTW alles heel en _zeer_ goed verpakt binnengekregen mijn complimenten !
maar nitraat perfecte actie zo hoor ook mijn complimenten blijf zo door gaan
Bedankt voor alle lof bij de way
Verwijderd
Wheehee de postbode is al geweest. nog steeds niks.Op donderdag 25 juli 2002 13:18 schreef nitraat het volgende:
[..]
Met de tpg, ik zie dat de eerst mensen al aan het modden zijnveel plezier en succes ermee.
Ze zijn dan alleen wel traag geweest met bezorgen
Heb je wel het goede adres opgeschreven?
ik heb het hier naartoe gestuurd:Op vrijdag 26 juli 2002 09:27 schreef WJ19 het volgende:
[..]
Wheehee de postbode is al geweest. nog steeds niks.
Heb je wel het goede adres opgeschreven?
Jaac van der Linden
bakkersveld XXXXX
8334 NE Tuk
Ik dacht eigelijk dat jullie mij zouden mailen om een afspraak te maken. Maar goed mensen die spullen willen ophalen kunnen mij een mailtje sturen en kunnen vanaf maandag aanstaande het spul op komen pikken.Op vrijdag 26 juli 2002 08:53 schreef eRRoR.InSiDe het volgende:
En de mensen die hun spullen op zouden halen. Die krijgen ook nog bericht? Of die spulletjes zijn ook opgestuurd?
Verwijderd
das fout man. kwoon namelijk ergens andersOp vrijdag 26 juli 2002 10:49 schreef nitraat het volgende:
[..]
ik heb het hier naartoe gestuurd:
Jaac van der Linden
bakkersveld XXXXX
8334 NE Tuk
ow sjit sorry zit net de gegevens Jll in te vullen sorry dit is het juiste adresOp vrijdag 26 juli 2002 10:55 schreef WJ19 het volgende:
[..]
das fout man. kwoon namelijk ergens anders
Willem Jan van Esschoten
Snoeksloot XXX
3993 HK Houten
/me zit nogal met Jll in z'n hoofd
Ik zal zo even de tracking code van de ptt erbij pakken, kunnen we opzoeken waar ei gebleven is. brbOp vrijdag 26 juli 2002 10:58 schreef WJ19 het volgende:
ja dat is goed
Zo ik weet nu iets meer.
1
2
3
4
5
6
7
| Niet voorgemelde zending geaccepteerd door PTT Post 24-07-2002 Dordrecht-Pieter Zeemanwg , intern transport pakketten Zending in sorteerproces 25-07-2002 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten Zending in distributieproces 25-07-2002 Culemborg-Het Jach , bestelling Zending onjuist gesorteerd; aflevering 1 dag vertraagd 25-07-2002 Culemborg-Het Jach , bestelling Zending in sorteerproces 25-07-2002 Amsterdam-Bornhout , intern transport pakketten Zending in sorteerproces 26-07-2002 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten Zending wordt afgeleverd 26-07-2002 Zeist-Dijnselburgerln 4 , bestelling |
Vor xover ik kan zien is het pakkie een keer onjuist gesorteerd en is de aflevering 1 dag vertraagd daardoor. Maar dat je hem nu nog niet hebt, nogal gek.
Volgends de laatste info is het pakkie nu hier: Zeist-Dijnselburgerln 4. Je kan hun eens bellen, dit is het pakketnummer 3SPSZF1158227
can you read my mind?
Verwijderd
/edit kan jij misschien even bellen als je tijd hebt? ik ben namelijk alleen thuis. me ouders zijn op vakantie
Ok ik bel nu wel even.Op vrijdag 26 juli 2002 11:13 schreef WJ19 het volgende:
ah tnx misschien komt ie morgenochtend. ik hoop dat hij vroeg komt. helaas kan ik niet bellen omdat ik slechthorend ben. maandag ga ik op vakantie en dan is er niemand thuis.
/edit kan jij misschien even bellen als je tijd hebt? ik ben namelijk alleen thuis. me ouders zijn op vakantie
Is gepiept had er vandaag al moeten zijn, maar als het nog niet afgelevrd is komt ie morgen.
hey thats me!!Op vrijdag 26 juli 2002 10:49 schreef nitraat het volgende:
[..]
ik heb het hier naartoe gestuurd:
Jaac van der Linden
bakkersveld XXXXX
8334 NE Tuk
maar nitraat ik had 19 euro overgemaakt 19-3 is 16 16/4=4 en die fans waren 4 euro per stuk ja???
klopt lees ff paar posts terug, je krijgt 3 euro terug wegens de meevallende verzendkosten.Op vrijdag 26 juli 2002 13:36 schreef jll het volgende:
[..]
hey thats me!!
maar nitraat ik had 19 euro overgemaakt 19-3 is 16 16/4=4 en die fans waren 4 euro per stuk ja???
Just a reminder.
Heel goed geregeld... alleen m'n moeder vond die papiersnippers niet zo leuk
Maar m'n HD vind die koeler wel heel fijn... scheelt bijna 10 graden (40/41 naar 31/32)! Dat vind ik toch wel netjes
kijk hier eens naar das mooi werk 80 mm naar 120 mm fan-adapter nog nooit gezien
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Tom van Leeuwen
Korteraarseweg xxxxxxx
Ter Aar
Wat kan er mis gegaan zijn?
Tnx
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
kun je me even mailen op robbert01@chello.nl
gr. Robbert