[W&G] Topic te snel dicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/528017/

zowat binnen een minuut al dicht, ik kon zelf niet meer reageren en ik ben nog geen steek verder. Ik help zelf mensen genoeg, onzin dat als ik zelf een keer hulp nodig heb hij gelijk gesloten wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

SM --> LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Veel modjes plaatsen graag voortijdig slotjes..
het rijmt niet voor niets.

'Bek afvegen en opdonderen', af en toe is het op GoT net McDonalds.

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
dan zegt ie 10 keer "Tabellen is het magic keyword voor vandaag."

maar met alleen dat kan ik toch niks, ik probeer dingen, maar dan lukt het nog niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 18 juni 2002 16:16 schreef darule het volgende:

Als jij een probleem hebt met iemand stuur hem of haar dan even een mailtje in plaats van iemand anders zijn topic te verpesten, dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 18 juni 2002 16:16 schreef darule het volgende:

Ben je ook nog van plan om wat constructiefs hier bij te dragen? Zo nee, dan verzoek ik je vriendelijk om uit dit topic te blijven.

Verder zie ik in het slotje en de reply daarboven toch wel hints waar je verder mee zou moeten kunnen. Een hapklaar antwoord krijg je toch nooit, omdat je geacht wordt dat je zelf wat probeert.

Kom je met die aanwijzingen er _echt_ niet uitkomt na wat proberen, mag je heus wel weer een nieuw topic openen.

Als je maar een uitgebreide openingspost maakt en je laat zien wat je allemaal al geprobeerd hebt, en uit welke delen je niet uitkomt.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
dan kan er over een uurtje een nieuw topic verwacht worden als ik klaar ben met eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oke :)

maar onthoudt: je maakt meer kans dat ie open blijft als het een uitgebreide beschrijving van je probleem is, alsmede wat je al geprobeerd hebt :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:33

Pelle

🚴‍♂️

Misschien wat kort door de bocht, maar ik heb dit al vaak voorbij zien komen in W&G.

Ik heb het over tabellen, en dat je je probleem daarmee op gaat lossen. Goed, wat doe jij dan? Dan ga jij op zoek naar informatie over tabellen. Hoe ze werken, en hoe ze in elkaar zitten.

Je had bijvoorbeeld op http://html.op-het.net/tekst/tabellen.html terecht kunnen komen, en daar kunnen zien dat wanneer je naadloos aansluitende tabel-cellen wilt, je iets als dit moet doen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <tr>
    <td>[img]"blaat1"[/img]</td>
    <td>[img]"blaat2"[/img]</td>
  </tr>
  <tr>
    <td>[img]"blaat3"[/img]</td>
    <td>[img]"blaat4"[/img]</td>
  </tr>
</table>

Klaar. Ik hoop dat je begrijpt dat we een beetje zelfredzaamheid vragen van de gemiddelde W&G'er. Een topic gaat niet voor niets op slot; blijkbaar is het antwoord op de vraag met een beetje common sense snel te vinden.

Tenslotte wil ik nog even op onze search wijzen:
[search=ruimte tussen plaatjes]
[search=ruimte tussen images]
[search=ruimte weghalen]

Waar ik deze links uit wist te vissen:
[topic=48295/1/25]
[topic=311180/1/25]
[topic=213220/1/25]

Enzovoorts. In alle gevallen wordt er over tables gerept, en over cellspacing en -padding. Echt, zoeken is makkelijker dan je denkt.
Jammer dat 2 tips blijkbaar niet genoeg zijn (want ook die van de ruimte tussen de tags is iets dat veeeeel mensen vergeten). Hij blijft dicht wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Waarom zit er een spatie tussen
code:
1
1 2

Omdat ik de spacebar na de 1 heb ingeduwd.

Waarom zit er een spatie tussen die twee imgs van je:
http://www.htmlhelp.com/faq/html/images.html#image-nospace

Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
bedankt :) :) :)

hier kan ik het goed mee oplossen :)

tnx

edit : het werkt allemaal super nu :*