acces met subforms???? HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 18:30
HOI,
ik zit met het probleem dat ik een zoekformulier in een ander formulier, dus als subformulier heb gezet, maar nu weet ik dus niet wat ik in de macro bij findrecord aan moet geven, hij moet ergens zoeken, maar hoe geef ik aan dat dat wat hij in het subformulier gevonden heeft door moet geven aan het grote formulier?

=[Forms]![zoek student]![Zoeknaam] dit staat er als het zoekformulier een losformulier zou zijn, maar ik wil het zoekformulier erin hebben, wat moet ik dan veranderen?
zoek student is het zoekformulier en adminisratie is het formulier waar ik het ingeplaatste heb.....

the things we fear most have already happened to us

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwacht je nu echt dat iemand hier een touw aan vast kan knopen? Nee he? Goed. Probeer eens een paar regels code te posten en probeer het probleem te isoleren. Formuleer helder. Neem aan dat wij NIETS weten van jouw omgeving en prog.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Hmm, en je zit te crossposten. Heb al in je andere topic de antwoord gepost. :)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:19
Aangezien je dus inderdaad zit te crossposten, en ik ook -net als Jaaap- kop noch staart krijg aan jouw post, en je in die andere post al een oplossing aangeboden krijgt, gaat deze dicht.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.