Ik ben lekker aan het PHP-en... alles gaat perfect... en probeer alle errors op te vangen... Dus ik heb error_reporting(E_ALL); aanstaan 
Echter op het moment dat ik data uit een MySQL wil trekken komen er meldingen voorbij die ik niet kan opvangen op wat voor manier dan ook....
Oorspronkelijk heb ik er staan:
geeft
Warning: Undefined index: opmerkingen in /sites/vanvossen/private/lib/library.php on line 192
Dus dacht ik het op te lossen middels:
geeft de melding:
Parse error: parse error, expecting `T_VARIABLE' or `'$'' in /sites/vanvossen/private/lib/library.php on line 190
Nu snap ik die laatste error wel... maar heeft iemand een idee om het op te lossen... ik kan wel error_reporting(E_ALL); verwijderen... maar ik wil het gewoon error vrij hebben draaien
* capedro is niet veeleisend... hij wil het gewoon goed doen
De rest van de bijna 1100 regels draait perfect... ook met error_reporting(E_ALL);!!!
Echter op het moment dat ik data uit een MySQL wil trekken komen er meldingen voorbij die ik niet kan opvangen op wat voor manier dan ook....
Oorspronkelijk heb ik er staan:
PHP:
1
| <?$opmerkingen = htmlspecialchars( stripslashes($row["opmerkingen"]));?> |
geeft
Warning: Undefined index: opmerkingen in /sites/vanvossen/private/lib/library.php on line 192
Dus dacht ik het op te lossen middels:
PHP:
1
| <?if (isset(htmlspecialchars( stripslashes($row["opmerkingen"])))) { $opmerkingen = htmlspecialchars( stripslashes($row["opmerkingen"]));} else { $opmerkingen = "-";}?> |
geeft de melding:
Parse error: parse error, expecting `T_VARIABLE' or `'$'' in /sites/vanvossen/private/lib/library.php on line 190
Nu snap ik die laatste error wel... maar heeft iemand een idee om het op te lossen... ik kan wel error_reporting(E_ALL); verwijderen... maar ik wil het gewoon error vrij hebben draaien
* capedro is niet veeleisend... hij wil het gewoon goed doen
De rest van de bijna 1100 regels draait perfect... ook met error_reporting(E_ALL);!!!