tampert, kriminalpolizei
Iets meer info over PC/ mem/ vidkaart/ OS ed graag 
Bij winXP moest je iig een DLL wegdonderen, maar die kon alleen je netwerk beinvloeden oid
Bij winXP moest je iig een DLL wegdonderen, maar die kon alleen je netwerk beinvloeden oid
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Het gaat om z'n keyboard instellingen e.d.Op dinsdag 18 juni 2002 15:06 schreef Bolk het volgende:
Iets meer info over PC/ mem/ vidkaart/ OS ed graag
STFU jullie!
Bolk -> Zie specs
en dat met die gimme.dll wegpleuren hoeft ook niet als je je swap enzo maar goed zet
kep onderhand wel WinXP
Bolk -> Zie specs
en dat met die gimme.dll wegpleuren hoeft ook niet als je je swap enzo maar goed zet
kep onderhand wel WinXP
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
dat zien we aan je specs... we moeten kijken naar je specs en zien daar win 98 en nog wat... maar geen xp...Op dinsdag 18 juni 2002 15:10 schreef Evilernie het volgende:
STFU jullie!
Bolk -> Zie specs
kep onderhand wel WinXP
je vraagt wat en reageert meteen zo....Op dinsdag 18 juni 2002 15:10 schreef Evilernie het volgende:
STFU jullie!
Bolk -> Zie specs
kep onderhand wel WinXP
eff dat je et weet, ik heb geen zin om je zo te helpen
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Dat was meer persoonlijk tegen Bolk en DroogklootOp dinsdag 18 juni 2002 18:01 schreef answer_man het volgende:
[..]
je vraagt wat en reageert meteen zo....
eff dat je et weet, ik heb geen zin om je zo te helpen
tampert, kriminalpolizei
Lijkt me logisch, waarom probeer je het niet evenOp woensdag 19 juni 2002 11:31 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Dat was meer persoonlijk tegen Bolk en DroogklootMaar ff serieus? Kan het er niet aan liggen dat hij op alleen lezen staat?
Kan moeilijk saven als die alleen lezen is hè
Pagina: 1