Toon posts:

Apple TFT op PC???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik kan goedkoop aan een Apple TFT-scherm komen. Deze was samen aangekocht met een G3. Alleen is hij zonder adaptor.

Heeft iemand ervaring of weet iemand een mogelijkheid om zo'n scherm aan te sluiten op je normale computer? Het schijnt namelijk dat zo'n scherm zijn voeding ook via zijn connector krijgt.

Mijn eigen videokaart is een ATI Radeon 7500 met DVI en TV-out en de normale aansluiting.

Weet iemand de oplossing??

Verwijderd

Als dat zo is dat de voeding in de aansluiting zit maak je een voeding apart in de lcd. Met een lose adapter.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan misschien wel, maar ik heb de ballen verstand van zo'n apple aansluiting. Ik weet niet hoe dat dat zit.

Voor de duidelijkheid: Ik krijg er dus helemaal nix bij, geen adaptor, geen connector, nix. Dat moet ik dus nog kopen (als het doorgaat)

Ik moet hem dus aansluiten op mijn videokaart en hem voorzien van spanning.

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Niet lullig bedoelt (ik haat het zelf ook als ik naar de search word verwezen) maar er zijn al vele topics voorbij gekomen over dit onderwerp, en het antwoord is JA je kan een Apple TFT op een PC aansluiten, maar daar heb je een converter (ik geloof iets van 100 euro) voor nodig..

Gebruik de search dus zou ik zeggen

Verwijderd

Topicstarter
Geef dan de url maar eens waar ik dat op kan vinden. Ik heb de search wel degelijk gebruikt, alleen ik kon nix vinden (ja 1 onafgemaakt topic, en om die nou omhoog te schoppen...). En als je weet dat zo'n verbindingsstuk 100 Euro is, zou ik graag willen weten waar ik die kan kopen.

Verwijderd

Topicstarter
niemand???

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

wat heb jij een klotesignature zeg

ruim hem op, en ik vertel je waar je zo'n adapter kan kopen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

nog niet gedaan...

tip: het begint met DVI.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1