Ik zou het doen!
Ik maak die dingen altijd in Visio... gemakkelijk en snel..
Maar wil je zowel servers/workstations als switches in je layout meenemen?? Er is een plugin voorhanden die je netwerk kan afstruinen met SNMP packets, die maakt dan zelf een complete layout van je netwerk (moet je wel overal SNMP-Read enabled hebben staan) maar dat werkt dus bij ons niet..
[edit]
Rene is weer eens wat sneller
Maar wil je zowel servers/workstations als switches in je layout meenemen?? Er is een plugin voorhanden die je netwerk kan afstruinen met SNMP packets, die maakt dan zelf een complete layout van je netwerk (moet je wel overal SNMP-Read enabled hebben staan) maar dat werkt dus bij ons niet..
[edit]
Alleen kun je aan die Network Tools niet aankomen
ik niet tenminste... Op de zaak is het zijn geld niet waard, maar om thuis mee te spelen vind ik het wel interessant..
Maar Visio voldoet opzich al erg goed..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Och, er zijn vast alternatieven:
[search=netwerk schema]
[topic=167982/1/100]
[topic=423677/1/100]
[search=netwerk schema]
[topic=167982/1/100]
[topic=423677/1/100]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Och daar is ongetwijfeld wel aan te komen, internet heeft zoveel te bieden, het is een kwestie van goed zoeken....Op dinsdag 18 juni 2002 14:39 schreef axis het volgende:
Alleen kun je aan die Network Tools niet aankomenik niet tenminste... Op de zaak is het zijn geld niet waard, maar om thuis mee te spelen vind ik het wel interessant..
zou je iets meer over die plugin kunnen vertellen? naam? zodat ik deze kan bestellen.. ik heb wel visio200 prof is dat ook goed?Op dinsdag 18 juni 2002 14:38 schreef Krypt het volgende:
Ik maak die dingen altijd in Visio... gemakkelijk en snel..
[edit]
Ik zou het doen!
Die plugin heb ik geprobeerd toen ik bij een klant van ons was.. maar dat ding werkte voor geen meter dus heb um nu niet meer..
Zat volgens mij gewoon bij onze Visio package.. de 2000 versie, de uitgebreide versie..
Zat volgens mij gewoon bij onze Visio package.. de 2000 versie, de uitgebreide versie..
Pagina: 1