Hey. Ik wil DPC joinen! Ik heb de FAQ (http://www.tweakers.net/reviews/123) helemaal doorlopen, client gedowned, geïnstalleerd, geconfiged (o.a. juiste email), maar ik kan mijn emailadres maar niet vinden op Distributed.net. Het is al 4 dagen geleden dat ik begonnen ben en ik heb de client sindsdien onafgebroken lopen en dus al een hoop pakketjes naar de server gestuurd. What's wrong?! Mijn email moet toch bij Distributed.net bekend zijn, zodat ik mijn password kan laten mailen en DPC kan joinen?
[nietheelergbehulpzaammode]Op dinsdag 18 juni 2002 14:32 schreef rubenski het volgende:
Hey. Ik wil DPC joinen! Ik heb de FAQ (http://www.tweakers.net/reviews/123) helemaal doorlopen, client gedowned, geïnstalleerd, geconfiged (o.a. juiste email), maar ik kan mijn emailadres maar niet vinden op Distributed.net. Het is al 4 dagen geleden dat ik begonnen ben en ik heb de client sindsdien onafgebroken lopen en dus al een hoop pakketjes naar de server gestuurd. What's wrong?! Mijn email moet toch bij Distributed.net bekend zijn, zodat ik mijn password kan laten mailen en DPC kan joinen?
Wat er fout is?! Dnet! dat is wat fout is!
[/nietheelergbehulpzaammode]
[wel behulpzaam]
Je kunt pas je e-mail adres in de stats terug vinden als de stats geupdate zijn. De stats zijn al 5 dagen niet meer geupdate, dus als jij 4 dagen geleden begonnen bent, kun je jezelf natuurlijk nog niet terug vinden
Het is gewoon een kwestie van geduld hebben totdat heel holland Limburgs lult dnet zijn statsupdate. Dan kun je je mailadres wel vinden, en ook aanmelden bij DPC
[/wel behulpzaam]
Have fun met grazen (ondanks dnet
Verwijderd
Dat komt omdat ze een allerlei problemen hebben bij d-net. Daardoor worden de stats niet uptodate bijgehouden dus daarom sta jij er waarschijnlijk ook niet tussen.
*edit.. ik was te laat
*edit.. ik was te laat
Alle blokjes worden zowiezo opgespaard ....
Dus als het je lukt om dpc te joinen ... dan komen je reeds gespaarde blokjes ook terecht bij dpc ... dus wat dat betreft ... "NO WORRIES" ....
Nu nog dnet zover krijgen dat ze hun stats updeeten en we zijn allemaal weer blij.
Dus als het je lukt om dpc te joinen ... dan komen je reeds gespaarde blokjes ook terecht bij dpc ... dus wat dat betreft ... "NO WORRIES" ....
Nu nog dnet zover krijgen dat ze hun stats updeeten en we zijn allemaal weer blij.
Dat moet op zich aardig wat Mkeys opleveren!Op dinsdag 18 juni 2002 14:49 schreef rubenski het volgende:
Ok. duidelijk.
Heb hier een P200 en een Athlon 1600 en een 80486 en evt nog een P4 staan. DUS.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Probeer anders in de tussentijd een ander project. Die hebben in ieder geval vaker stats dan D.net tegenwoordig 
Just a way of keeping your motivation...;)
Verwijderd
Ik draai D2OL en ECCp, voor die P4 zou ik D2OL nemen, omdat ECCp gewoonweg slecht draait op een P4.
Dit is niet om koetjes weg te halen bij ECCp, maar gewoon een advies, D2OL heeft geen last van dat probleem waar dus bijna alle distributed programs last van hebben.
Ik weet niet hoe het precies zit, dat moet iemand anders maar ff vertellen.
Dit is niet om koetjes weg te halen bij ECCp, maar gewoon een advies, D2OL heeft geen last van dat probleem waar dus bijna alle distributed programs last van hebben.
Ik weet niet hoe het precies zit, dat moet iemand anders maar ff vertellen.
heejheej, reclame voor een ander project!Op dinsdag 18 juni 2002 19:03 schreef Silk_dude het volgende:
Probeer anders in de tussentijd een ander project. Die hebben in ieder geval vaker stats dan D.net tegenwoordig
Niet meer doen hoor
alhoewel * Loco-Motiv er wel een beetje moe van word dat d.net zo traaaaaaag is met updaten cq vakantie houden
De nieuwe stats zijn er hoor, als het goed is kan de starten nu DPC joinenOp dinsdag 18 juni 2002 21:08 schreef Loco-Motiv het volgende:
* Loco-Motiv er wel een beetje moe van word dat d.net zo traaaaaaag is met updaten cq vakantie houden
Juist
Jo! Gejoined. Wat een f*ck*ng omslachtige inschrijfprocedure trouwens. Anyway, mijn koetje (1600+) graast lustig en mijn nieuwe (oude) P200 wordt de volgende. Greetz. 
/edit Bwaaah. Ik heb dus net DPC gejoined, maar als ik nu op distributed.net zoek, kan ik mijn stats opeens niet meer vinden! Weird. Echt een zooitje dat Dnet.
/edit 2: ik bedoel dus: hun systeem kan mijn stats niet vinden. Ik weet wel waar ik moet zoeken.
/edit Bwaaah. Ik heb dus net DPC gejoined, maar als ik nu op distributed.net zoek, kan ik mijn stats opeens niet meer vinden! Weird. Echt een zooitje dat Dnet.
/edit 2: ik bedoel dus: hun systeem kan mijn stats niet vinden. Ik weet wel waar ik moet zoeken.
Gewoon ff de pagina met jou stats in de favorieten zetten 
Stats onder een muisklik
Als je iedere dag zeker van stats wilt zijn kan je ook op een van de vele rc5 proxies flushen.
Om maar een voorbeeld te noemen dutchman.keyserver.org
Kan je iedere dag genieten van hoeveel blokjes je hebt geflushed en hoeveel plaatsen je daardoor bent gestegen
De stats vind je dus op http://dutchman.keyserver.org
Stats onder een muisklik
Als je iedere dag zeker van stats wilt zijn kan je ook op een van de vele rc5 proxies flushen.
Om maar een voorbeeld te noemen dutchman.keyserver.org
Kan je iedere dag genieten van hoeveel blokjes je hebt geflushed en hoeveel plaatsen je daardoor bent gestegen
De stats vind je dus op http://dutchman.keyserver.org
Nu ook zonder stropdas
Pagina: 1